STYLE

Ο CEO της AMG πιστεύει πως οι λάτρεις των κινητήρων V8 θα το γυρίσουν σε… EV

o-ceo-tis-amg-pistevei-pos-oi-latreis-ton-kinitiron-v8-tha-to-gyrisoun-se-ev-725914

Οι πελάτες της AMG δεν ήρθαν επειδή «ήθελαν έναν μεγάλο κινητήρα V8», αλλά επειδή τους άρεσε η τεχνολογία των αυτοκινήτων, λέει ο Michael Schiebe.

Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που πριν λίγο καιρό έλεγε με σιγουριά πως οι αγοραστές της AMG θα «αγκαλιάσουν τους υβριδικούς τετρακύλινδρους κινητήρες όπως έκαναν με τα smartphones». Αυτό αναφερόμενος πάντα στη Mercedes-AMG C63, στην οποία ο V8 κινητήρας-«κτήνος» 4,0 λίτρων κόπηκε… στη μέση, δίνοντας τη θέση του σε έναν «πενιχρό» υβριδικό τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων.

Φυσικά ακολούθησε το ανάλογο… κράξιμο, με την AMG να δέχεται βολές από κάθε μεριά και τις πωλήσεις της, τετρακύλινδρης πια, C63 να είναι σχεδόν μηδενικές. Ωστόσο, οι άνθρωποι της AMG συνεχίζουν να πιστεύουν πως όλα είναι θέμα χρόνου και πως, αργά ή γρήγορα, το αγοραστικό κοινό θα μάθει να εκτιμά τα νεότερα μοντέλα του οίκου, ακόμα κι αν αυτά είναι ηλεκτρικά (EV), κυρίως λόγω της εξελιγμένης τεχνολογίας την οποία διαθέτουν.

«Οι πελάτες που ήρθαν στη μάρκα λόγω του V8 δεν ήρθαν επειδή ήθελαν απλώς να έχουν έναν μεγάλο κινητήρα. Ήρθαν επειδή αγαπούσαν την τεχνολογία που βάζαμε στο αυτοκίνητο. Έτσι, όταν πρόκειται για ηλεκτρική οδήγηση, είμαι σίγουρος ότι θα εκτιμήσουν αυτή τη νέα τεχνολογία γιατί θα είναι η πιο πρόσφατη και η καλύτερη που μπορείς να αποκτήσεις», είπε ο CEO της AMG, Michael Schiebe μιλώντας στο περιοδικό Autocar.

Ωστόσο, το «κράξιμο» ίσως έπιασε και λίγο τόπο, αφού η AMG υποσχέθηκε πως θα δούμε κι άλλα μοντέλα με V8 κινητήρα. Ένα από αυτά θα μπορούσε να είναι και η νέα CLE 63 S, η οποία ακούγεται αρκετά… «φωνακλού» σε κατασκοπικό βίντεο, κάνοντάς μας να πιστεύουμε πως κάτω από το καπό της βρίσκεται ο V8 κινητήρας που τόσο αγαπήθηκε.

Βέβαια, ακόμα κι αν η AMG επιλέξει να αφήσει τον V8 στο ράφι για τα μάτια ενός υβριδικού συστήματος μικρότερου κυβισμού ή ακόμα κι ενός αμιγώς ηλεκτρικού, αυτό δε θα σημαίνει πως η γερμανική εταιρεία βάζει πλώρη για… αχαρτογράφητα νερά. Αντίθετα, η AMG έχει αποδείξει πως είναι ένας από τους δυνατότερους «παίχτες» στον τομέα των υβριδικών και των ηλεκτρικών.

Η AMG έχει ήδη κατασκευάσει αρκετά υβριδικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, με νούμερο ένα παράδειγμα το hypcercar AMG One, ενώ εργάζεται και πάνω σε μια νέα αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα που ονομάζεται AMG.EA, φανερώνοντας πως ένα αμιγώς ηλεκτρικό supercar με το σήμα της AMG είναι απλά θέμα χρόνου.

Πηγή: Motor1

Όλες οι ειδήσεις

Η Mercedes επιμένει στους τετρακύλινδρους κινητήρες, παρά το… κράξιμο

Mercedes-AMG C63: Η νέα τετρακύλινδρη εναντίον της… παλιάς V8

Παρουσίαση BYD SEAL U DM-i: Ιδιαίτερα ικανό, ανέλπιστα προσιτό!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο