Η Bugatti φαίνεται να βάζει την εύκολη λύση των turbos στο ράφι, εξελίσσοντας έναν τεράστιο ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα με μήκος… 1 μέτρο.
Αυτό επιβεβαίωσε ο Mate Rimac μιλώντας στα μέσα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Financial Times Future of the Car στο Λονδίνο. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο νέος κινητήρας της Bugatti πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό V16 με μήκος σχεδόν ενός μέτρου, ο οποίος θα πλαισιώνεται από 3 ηλεκτροκινητήρες και θα τροφοδοτεί την πολυαναμενόμενη διάδοχο της Chiron.
Η Bugatti μας έχει ήδη “tease-άρει” σχετικά με τον νέο κινητήρα, αλλά χωρίς να δώσει ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Αυτό που γνωρίζουμε σίγουρα είναι πως ο νέος κινητήρας δε θα διαθέτει turbos, κάτι που τον κάνει αρκετά διαφορετικό από τους αντίστοιχους κινητήρες που έχουμε δει σε μοντέλα όπως η EB110, η Veyron και η Chiron.
Όσον αφορά τη συνδυαστική του ισχύ, αυτή δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά ο ισχυρός άνδρας της Bugatti Rimac λέει πως θα έχει αντίστοιχη ιπποδύναμη με αυτή ενός turbo V8 κινητήρα. «Μπορείτε να επιτύχετε τα νούμερα ισχύος που έχουμε με τον V16 από έναν turbo V8, αλλά θέλαμε να τον κάνουμε πολύ πιο συναισθηματικό. Πρέπει να δίνει την αίσθηση του ξεχωριστού, γιατί αν είναι συγκρίσιμο, δεν είναι πια Bugatti».
Ο νέος V16 της Bugatti λέγεται πως αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Cosworth και θα μπορεί να στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. Η θερμική μονάδα θα μπορούσε να παράγει ισχύ 1.000 ίππων, ενώ 3 ηλεκτροκινητήρες θα προσθέτουν άλλους 340 ίππους έκαστος, για τη συνδυαστική ισχύ των περίπου 1.800 ίππων. Το 0-100 χλμ./ώρα θα έρχεται σε περίπου 2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ./ώρα θα είναι υπόθεση… 5 δευτερολέπτων και τα 300 κάτω από 10.
Όλες οι ειδήσεις
4 μύθοι για το Bonus Malus και η αλήθεια
Βόλτα σε ταχύτητες… Χάμιλτον για την Kendall Jenner στο Μαϊάμι
Έρχονται online έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα και ΚΤΕΟ