Έχοντας οδηγήσει την εκπληκτική Porsche 911 S/T στους δρόμους της Ιταλίας, ο Mat Watson του carwow έχει την απάντηση!
Μπορεί εκ πρώτης όψεως να θυμίζει την 911 GT3 Touring, ωστόσο, αυτό δε θα πρέπει γεννά ερωτηματικά, αφού η Porsche 911 S/T στην ουσία μοιράζεται με αυτή το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματός της.
Η κύρια διαφορά της 911 S/T βρίσκεται κρυμμένη κάτω από την -σχετικά συμβατική- εξωτερική της σχεδίαση και δεν είναι άλλη από την καινούργια και αναβαθμισμένη έκδοση του flat-six κινητήρα 4,0 λίτρων. Αυτός προέρχεται από την 911 GT3 RS και έχει απόδοση 525 ίππων και 465 Nm ροπής.
Με την 911 S/T, η Porsche θέλησε να αναβιώσει τον πραγματικό χαρακτήρα της 911, φέρνοντας τον οδηγό όσο γίνεται πιο κοντά στο αυτοκίνητο. Αυτό επιτυγχάνεται και μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων από την 911 GT3, το οποίο έχει τροποποιηθεί στην S/T και έχει πιο κοντές σχέσεις.
Μπορεί να διαθέτει μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα της GT3 RS, ενός αυτοκινήτου που εστιάζει στην πίστα, ωστόσο, το πλαίσιο της Porsche 911 S/T έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει την απόλυτη οδηγική εμπειρία στον δρόμο. Σε αυτό οφείλεται και η πιο «χαλαρή» ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και η απουσία της τετραδιεύθυνσης.
Η τιμή για την -εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής- Porsche 911 S/T βρίσκεται στις 231.600 λίρες Αγγλίας (περίπου 266.000 ευρώ), κάτι που είναι δικαιολογημένο αν μιλάμε για την απόλυτη Porsche 911 για τον δρόμο. Ωστόσο, ισχύει αυτό; Ο Mat Watson του καναλιού carwow στο Youtube είχε την ευκαιρία να την οδηγήσει στους δρόμους της Ιταλίας, οπότε είναι σίγουρα ο κατάλληλος άνθρωπος για να μας δώσει την απάντηση.
Ας δούμε τι έχει να πει!