STYLE

Νέα Porsche 911: Με 300 χλμ./ώρα βασίλισσα του Nürburgring – Βίντεο

nea-porsche-911-me-300-chlm-ora-vasilissa-tou-nurburgring-vinteo-756748

Η Porsche 911 GT3 είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στο Nürburgring Nordschleife

Ο πρεσβευτής της Porsche, Jörg Bergmeister, ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ, που κατείχε ένας ανταγωνιστής με σημαντικά πιο ισχυρό κινητήρα, για περισσότερα από 9,5 δευτερόλεπτα. Χάρη στην περαιτέρω βελτίωση όλων των εξαρτημάτων που σχετίζονται με την απόδοση, η χειροκίνητη Porsche 911 GT3 με το πακέτο Weissach ήταν 3.633 δευτερόλεπτα ταχύτερη από το προηγούμενο μοντέλο (992.1) με αυτόματο κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK).

«Όλο και περισσότεροι πελάτες της Porsche 911 GT3 επιλέγουν το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Και όλο και πιο συχνά μας ρωτούν αυτοί οι πελάτες πόσο γρήγορη θα ήταν μια 911 GT3 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στο Nordschleife», λέει ο Andreas Preuninger, Director GT Model Line. «Απαντήσαμε τώρα σε αυτήν την ερώτηση και – αν και γνωρίζουμε ότι η έκδοση με PDK είναι σημαντικά πιο γρήγορη – οδηγήσαμε τον επίσημο χρόνο γύρου μας με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ακόμη και χωρίς τις αυτοματοποιημένες, εξαιρετικά γρήγορες και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων του PDK και με ένα συμβατικό αντί για ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, η νέα Porsche 911 GT3 “έκοψε” 3,6 δευτερόλεπτα από τον χρόνο της προκατόχου της με κιβώτιο PDK».

Ένα ηλιόλουστο απόγευμα, με θερμοκρασία περιβάλλοντος 12 βαθμών και θερμοκρασία πίστας 27 βαθμών, ο Bergmeister ξεκίνησε στην πίστα μήκους 20.832 χιλιομέτρων με την Porsche 911 GT3 375 kW (510 hp) με το πακέτο Weissach. Όπως και στον επίσημο γύρο του προηγούμενου μοντέλου, το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με ελαστικά δρόμου Michelin Pilot Sport Cup2 R (255/35 R20 μπροστά και 315/30 R21 πίσω).

Ο στόχος: ταχύτερος χρόνος γύρου σε αυτοκίνητο παραγωγής με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

«Όταν αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε τον επίσημο χρόνο γύρου της νέας Porsche 911 GT3 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, κοιτάξαμε φυσικά ποιος ήταν στην κορυφή του leaderboard», λέει ο Preuninger. Ένας ανταγωνιστής χρειάστηκε 7:01.300 λεπτά για να ολοκληρώσει έναν γύρο της κοντύτερης έκδοσης 20,6 χιλιομέτρων της πίστας. Αυτό αντιστοιχεί σε χρόνο περίπου 7:05.800 λεπτών στον πλήρη γύρο των 20.832 χιλιομέτρων. Αυτό ήταν το ρεκόρ που έπρεπε να σπάσει. Το χρονόμετρο σταμάτησε στα 6:56.294 λεπτά για τη νέα Porsche 911 GT3, βελτιώνοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά περισσότερο από 9,5 δευτερόλεπτα».

 

Καλύτερη απόδοση με την ίδια ισχύ

«Η νέα Porsche 911 GT3 εμπνέει ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη όταν οδηγείται στο όριο από το προηγούμενο μοντέλο. Ήμουν πιο γρήγορος σχεδόν σε κάθε στροφή», λέει ο Bergmeister, περιγράφοντας την οδική συμπεριφορά του σπορ αυτοκινήτου. «Μάθαμε πολλά από την 911 GT3 RS, ειδικά με το πλαίσιο. Το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο σταθερό σε ανωμαλίες του δρόμου και στα κερμπς. Και χάρη στις 8% κοντύτερες σχέση μετάδοσης, υπάρχει αισθητά περισσότερη δύναμη στον πίσω άξονα όταν επιταχύνετε με την ίδια ισχύ κινητήρα. Ακόμα κι αν θα ήταν πιο γρήγορη με το αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων, με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων είχα σίγουρα περισσότερα να κάνω στον γύρο – και επομένως ήταν ακόμα πιο διασκεδαστικό».

Πηγή: Porsche Newsroom

Όλες οι ειδήσεις

Αυτός είναι ο νούμερο 1 προορισμός για το Πάσχα – Πόσο θα πληρώσεις με το αυτοκίνητο;

Kia EV3: Αυτό είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025!

Δυστύχημα Εγνατίας: Πότε ανάβουμε το πίσω φως ομίχλης;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο