STYLE

Νέα BMW M3 CS Touring: Από τη Βαυαρία με αγάπη

nea-bmw-m3-cs-touring-apo-ti-vavaria-me-agapi-749423

Η BMW παρουσίασε επίσημα την πρώτη M3 CS Touring, ένα station wagon υψηλών επιδόσεων που φυσικά θα παράγεται… «εντός έδρας» στο Μόναχο

Η M3 CS Touring δημιουργήθηκε με βάση την M3 Competition Touring, με την BMW να κάνει ουσιαστικές αλλαγές σε στήσιμο και μηχανική. Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Βαυαρικής μάρκας στο Μόναχο, δίπλα στις υπόλοιπες M3.

Κινητήρας

Στην καρδιά της νέας BMW M3 CS Touring χτυπά ο ίδιος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων με την Competition Touring, εξοπλισμένος με ένα συγκεκριμένο setup, το οποίο ανεβάζει την ισχύ στους 550 ίππους (20 περισσότερους από την Competition Touring ) και 650 Nm ροπής. Το station wagon επιδόσεων μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,5 δευτερόλεπτα και τα 200 χλμ./ώρα σε 11,7 μέχρι την – ηλεκτρονικά περιορισμένη – μέγιστη ταχύτητα των 300 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο είναι το Steptronic M 8 σχέσεων, με συγκεκριμένο προφίλ για οδήγηση σε πίστα.

BMW M3 CS Touring

«Πισωκίνητη» με ένα κουμπί

Η τετρακίνηση M xDrive διαθέτει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων στο κιβώτιο ταχυτήτων και συνεργάζεται με το διαφορικό Active M για τη βέλτιστη διαχείριση της κατανομής ισχύος μεταξύ των δύο αξόνων. Η λειτουργία οδήγησης 4WD Sport στέλνει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα, ενώ η 2WD απομπλέκει εντελώς τον μπροστινό, απενεργοποιώντας επίσης τον έλεγχο ευστάθειας.

BMW M3 CS Touring

 

Μοναδικός ήχος

Το σύστημα εξάτμισης M διαθέτει δύο ζεύγη απολήξεων σε μαύρο ματ χρώμα, ηλεκτρικά ελεγχόμενα flaps και σιγαστήρα από τιτάνιο, επιτρέποντας στον οδηγό της BMW M3 CS Touring να αλλάζει τον ήχο του αυτοκινήτου ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει. Τα προφίλ Sport και Sport +, ειδικότερα, ενισχύουν ιδιαίτερα τον ήχο του εξακύλινδρου κινητήρα στις αλλαγές ταχυτήτων.

BMW M3 CS Touring

 

Συμπεριφορά στον δρόμο

Οι Βαυαροί τεχνικοί έχουν επανασχεδιάσει αρκετά εξαρτήματα του κινητήρα, από το σύστημα ψύξης έως τη λειτουργία των M TwinTurbo. Εξίσου στοχευμένες παρεμβάσεις έχουν γίνει στο στήσιμο και στη μηχανική, με συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τις αναρτήσεις M, το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic και στο σύστημα πέδησης, με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα. Κατόπιν αιτήματος, η νέα BMW M3 CS Touring διατίθεται με M Carbon κεραμικά φρένα με χρυσές ματ δαγκάνες. Προαιρετικά προσφέρονται και ελαστικά για πίστα, που τοποθετούνται στις ζάντες 19” μπροστά και 20” πίσω, ενώ σπορ ελαστικά δρόμου είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.

BMW M3 CS Touring

 

Πιο ανάλαφρη στη ζυγαριά

Για τη μείωση του βάρους έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, που χρησιμοποιήθηκαν για το καπό, το μπροστινό διαχωριστή, τις μπροστινές εισαγωγές αέρα, τους καθρέφτες και τον πίσω διαχύτη. Στο εσωτερικό της BMW M3 CS Touring χρησιμοποιήθηκαν για τα κελύφη των καθισμάτων, τα shift pads και την κεντρική κονσόλα. Αυτές οι λύσεις εξοικονόμησαν 15 κιλά σε σύγκριση με την M3 Competition Touring, για συνολικό βάρος 1.850 κιλών.

BMW M3 CS Touring

 

Σχεδιασμός

Με μήκος 4.796, πλάτος 1.918 και ύψος 1.447 χλστ., η BMW M3 CS Touring έχει μεταξόνιο 2.857 χλστ., για να φιλοξενεί άνετα 5 άτομα. Το πορτμπαγκάζ έχει δηλωμένη χωρητικότητα 500 λίτρων, τα οποία γίνονται 1.510 κατεβάζοντας τις πλάτες των καθισμάτων της δεύτερης σειράς. Ο σπορ χαρακτήρας του γερμανικού station wagen υπογραμμίζεται από τα εκτεθειμένα ανθρακονήματα στο αμάξωμα (διαθέσιμο σε British Racing Green, Laguna Seca Blue, Frozen Solid White ή μεταλλικό Sapphire Black), με γυαλιστερή μαύρη οροφή και αεροτομή για αντίθεση. Οι προβολείς LED είναι ίδιοι με της M3 CS, με το χαρακτηριστικό κίτρινο φως.

 

Εσωτερικό

Ο σπορ χαρακτήρας της BMW M3 CS Touring γίνεται άμεσα αντιληπτός αντικρίζοντας και το εσωτερικό, ξεκινώντας από τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα M Carbon με κέλυφος από ανθρακονήματα, καλυμμένα με δέρμα Merino, με ενσωματωμένα προσκέφαλα και το σήμα CS. Το flat-bottom τριάκτινο τιμόνι M είναι ντυμένο με Alcantara, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το κόκκινο σήμα CS και το κουμπί M Setup, που επιτρέπει γρήγορη πρόσβαση στη διαχείριση των προφίλ οδήγησης και του ήχου του κινητήρα.

BMW M3 CS Touring

Έτοιμη (και) για πίστα

Στάνταρ στην BMW M3 CS Touring είναι το σύστημα M Drive Professional, με τον αναλυτή drift και χρόνων γύρου, τη ρύθμιση 10 επιπέδων του traction control και την προσαρμογή των περιεχομένων που προβάλλονται στην οθόνη head-up. Για όταν βγαίνεις εκτός πίστας, όμως, υπάρχει αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, το ηχοσύστημα Harman Kardon και το αυτόματο σύστημα στάθμευσης. Ο υποβοηθούμενος οδηγός επιπέδου 2 είναι διαθέσιμος μόνο κατόπιν αιτήματος.

Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο, αλλά οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Πηγή: Quattroruote.it

Όλες οι ειδήσεις

Ορατότητα στη βροχή: Πως μπορώ να βελτιώσω τη ζελατίνα του κράνους μου

Living on the Limit: Τα κλειδιά της Ford Mustang Dark Horse στον Μαξ Φερστάπεν

Το νέο Fiat Grande Panda είναι έτοιμο

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο