STYLE

Morgan και Pininfarina σε μια συνεργασία όνειρο!

morgan-kai-pininfarina-se-mia-synergasia-oneiro-714473

Όταν δύο ονόματα με μεγάλο ειδικό βάρος και απαράμιλλη αισθητική ενώνουν τις δυνάμεις τους, ξέρεις ότι αποτέλεσμα θα είναι μοναδικό και… ακριβό.

Το βρετανικό countryside συναντά την Τοσκάνη και οι παραδόσεις δύο χωρών που διαμόρφωσαν την ιστορία των τεσσάρων τροχών, συναντώνται και βρίσκουν κοινό τόπο στις παραδόσεις τους. Υποδεχτείτε το Midsummer, ένα roadster ποίημα που φέρει τις υπογραφές των Morgan και του σχεδιαστικού studio Pininfarina.

H συνεργασία προέκυψε μετά από πρόσκληση της βρετανικής εταιρείας προς τον ιταλικό οίκο, προκειμένου να κατασκευαστεί μια special και περιορισμένης παραγωγής έκδοση, πάνω στο ήδη special και περιορισμένης παραγωγής πλαίσιο αλουμινίου του μοντέλου Plus Six. Όσο διαβάζετε special και περιορισμένης παραγωγής, αντιλαμβάνεστε ότι ανεβαίνει εκθετικά και το κόστος του αυτοκινήτου αλλά αυτό δεν έχει και μεγάλη σημασία όπως θα αντιληφθείτε στην συνέχεια.

Αν το Plus Six είναι η μετουσίωση του αρχετυπικού βρετανικού roadster, το Midsmmer αποτελεί μια πιο μινιμαλιστική και με στοιχεία στα όρια του Art Deco πρόταση και είναι πραγματικά απορίας άξιο το πως κατάφεραν να “διασκευάσουν” αυτή την κλασική φόρμα, χωρίς να θεωρηθεί ιεροσυλία. Αντιθέτως, κρεμάει σαγόνια στο πάτωμα, καταφέρνοντας να είναι διαφορετικό και φρέσκο, χωρίς να απολέσει τον κλασικό του χαρακτήρα. Για αυτό κάλεσαν το studio Pininfarina προφανώς…

Αλλά οι αρετές του Midsummer δεν αφορούν μονάχα την αισθητική, είναι ελαφρύτερο από το Plus Six κατά 145 κιλά, ζυγίζοντας ακριβώς 1.000 για την ακρίβεια. Αυτόν τον τόνο υψηλής αισθητικής καλείται να τον κινήσει ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της BMW που χρησιμοποιείται στις M340i. H απόδοση είναι κάπως μικρότερη σε σχέση με την βαυαρική εφαρμογή, στους 335 ίππους, έναντι των 369 που αποδίδει στο Μ μοντέλο, ωστόσο μιλάμε και για μια διαφορά βάρους… 792 κιλών, που σαν ποσόστωση είναι πολύ μεγαλύτερη από την μείωση της ισχύος.

Φυσικά ένα αυτοκίνητο σαν και αυτό, δεν ήταν δυνατό να συναρμολογείται σε μια βιομηχανοποιημένη γραμμή παραγωγής. Τα τμήματα ξύλου στο ταμπλό και περιμετρικά των θέσεων οδήγησης προέρχονται από teak (τεκτονία ελληνιστί) και πακτώνονται με την τεχνική laminate, σε εκατοντάδες στρώσεις πάχους 0,6mm. Για την εργασία αυτή απαιτούνται αρκετές εργατοώρες και χρησιμοποιούνται φύλλα ξυλείας συνολικής επιφάνειας 83 τ.μ.

Χειροποίητη είναι όμως και η διαδικασία σε εκτεταμένα τμήματα του αμαξώματος, η μεγαλύτερη σε έκταση από κάθε άλλο Morgan, τα οποία μορφοποιούνται και ταιριάζουν στις αρμώσεις τους μέσω μιας διαδικασίας που απαιτεί 250 εργατοώρες. Αν μέχρι τώρα έχετε υποψιαστεί ότι η τιμή του Midsummer θα είναι πολύ υψηλή δεν κάνετε λάθος, το ίδιο πιστεύουμε και εμείς αλλά η Morgan δεν την έχει ανακοινώσει. Δεν χρειάζεται για να είμαστε ακριβείς, αφού τα μόλις 50 αυτοκίνητα που θα παρχθούν έχουν ήδη προπωληθεί.

Λίγη σημασία έχει ούτως η άλλως ακόμα και αν γνωρίζαμε την αξία του, για τους περισσότερους από εμάς το Midsummer αποτελεί… όνειρο θερινής νυκτός.

Όλες οι ειδήσεις

“Μπούμερανγκ” για Biden η αύξηση των δασμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Κίνα

Αφιέρωμα: Τα 5 αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε στο Breaking Bad

Οι Γάλλοι μας συμβουλεύουν να οδηγούμε σα… γυναίκες!

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο