Αυτή είναι η διαφορά επιτάχυνσης μεταξύ ενός μονοθέσιου της Φόρμουλα 1 και των γρηγορότερων hypercars στον κόσμο.
Σε κάτι που πιθανότατα αποτελεί τον πιο συναρπαστικό αγώνα επιτάχυνσης στην ιστορία του carwow, το μονοθέσιο της Red Bull, RB8, έρχεται αντιμέτωπο με 2 από τα γρηγορότερα hypercars στον κόσμο. Πρόκειται για το Rimac Nevera των 1.914 ίππων και το McMurtry Spéirling, το οποίο και διατηρεί το ρεκόρ στο Goodwood Hillclimb. Ας δούμε πρώτα πως συγκρίνεται το μονοθέσιο της Φόρμουλα 1 με τα 2 επιβλητικά hypercars στα χαρτιά, ξεκινώντας από το ηλεκτρικό «τέρας» της κροατικής Rimac.
Το Rimac Nevera είναι εξοπλισμένο με 4 ηλεκτροκινητήρες με την συνολική ισχύ των 1.914 ίππων και 2.360 Nm ροπής να… ζαλίζει. Τροφοδοτείται από μια μπαταρία 120 kWh και κοστίζει περίπου 2.000.000 λίρες Αγγλίας (περίπου 2.322.000 ευρώ). Το Nevera είναι και το βαρύτερο από τα 3, με το συνολικό του βάρος να βρίσκεται κοντά στα 2.300 κιλά.
Δίπλα του βρίσκεται το McMurtry, ένα μονοθέσιο ηλεκτρικό hypercar που ζυγίζει μόλις 1 τόνο. Το ηλεκτρικό μονοθέσιο διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες που παράγουν μαζί περίπου 1.000 ίππους, ενώ οι αεροδυναμικές του προσθήκες του επιτρέπουν να παράγει 2 τόνους κάθετης δύναμης, κάνοντας την εκκίνηση του από γραμμή να σε αφήνει πραγματικά με το στόμα ανοιχτό. Το μόνο αρνητικό είναι πως η τελική του ταχύτητα είναι «μόνο» 150 μίλια/ώρα (περίπου 241 χλμ./ώρα).
Τέλος, δίπλα στα 2 hypercars παρατάσσεται η Red Bull RB8. Πίσω από το τιμόνι της δεν βρίσκεται ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αλλά ο αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας, Liam Lawson. Ωστόσο, αυτό που βρίσκεται κάτω από τα αμάξωμα του μονοθέσιου είναι ο ίδιος V8 κινητήρας 2,4 λίτρων με απόδοση 800 ίππων. Όπως ήταν αναμενόμενο, το μονοθέσιο της Red Bull είναι ελαφρύτερο από τα 2 hypercars, με βάρος περίπου 700 κιλών, ενώ η ισχύς του μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, κάτι που κάνει την εκκίνηση από στάση… δύσκολη υπόθεση.
Με λίγα λόγια, το Nevera ζυγίζει περισσότερο από 2 Spéirling και… περισσότερο από 3(!) μονοθέσια της Φόρμουλα 1! Θα είναι αρκετή η διαφορά βάρους για να δώσει τη νίκη στο μονοθέσιο της Φόρμουλα 1 ή θα έχουμε μια εύκολη επικράτηση για ένα από 2 hypercars; Πάμε να το μάθουμε!
Όλες οι ειδήσεις
Κατευθείαν στα βαθιά η νέα Lancia Ypsilon
Τέλη κυκλοφορίας 2024: Λίγες μέρες έμειναν για την πληρωμή τους – Άγνωστο αν θα δοθεί παράταση
Διόδια: Αυτές είναι οι νέες τιμές – Δείτε πόσο θα πληρώνετε ανά ταξίδι [παραδείγματα]