Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είχε αρχικά σχεδιάσει να εισαγάγει την θυγατρική της Renault, Ampere, στο χρηματιστήριο πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους και στόχευε σε κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 10 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Η Renault ελπίζει να εισαγάγει τις δραστηριότητές της Ampere, της θυγατρικής της εταιρείας για τα ηλεκτρικά οχήματα, στο χρηματιστήριο το επόμενο έτος καθώς προωθεί έναν συνεχή μετασχηματισμό, και μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Μιλώντας πρόσφατα για τα σχέδια της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε ότι θέλει η Ampere να μπει στο χρηματιστήριο κάποια στιγμή την άνοιξη του επόμενου έτους, δηλαδή μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου. Στο μεταξύ, η Ampere αναμένεται να διασπαστεί επίσημα από την Renault έως την 1η Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους. «Διαχωριζόμαστε και μετά βλέπουμε αν έχουμε τις κατάλληλες συνθήκες για να βγούμε στην αγορά», επιβεβαίωσε ο ντε Μέο στο Auto News Europe.
Η Ampere θα αναπτύξει μια νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική που θα λειτουργεί με 20 επεξεργαστές, αντί για τους 100 που χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή η Renault. Αυτή η νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική θα επιτρέψει επίσης ενημερώσεις λογισμικού over-the-air και θα βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να αποφύγει 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης για μια δεκαετία.
Τα νέα για τον επικείμενο χωρισμό της Ampere από τη Renault έρχονται λίγο μετά την αναθεώρηση της συμμαχίας της γαλλικής μάρκας με τη Nissan. Η νέα συμφωνία θα κάνει τη Renault και τη Nissan να κατέχουν μερίδιο 15% η μία στην άλλη, ενώ η Nissan θα γίνει στρατηγικός επενδυτής στην Ampere. Η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει έως και 600 εκατομμύρια ευρώ στην Ampere και θα εξασφαλίσει επίσης μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο.
Ενώ η Ampere είναι ακόμη στα σπάργανα, η Renault πιστεύει ότι θα μπορούσε να φτάσει σε κερδοφορία το 2025. Γνωρίζουμε επίσης ότι στοχεύει σε σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 30% μέχρι το 2030 και προβλέπει επίσης μείωση του κόστους κατά 40% για κάθε αυτοκίνητο.