Οι ελάχιστες πωλήσεις των C63 και GLC 63 αναγκάζουν τη Mercedes να παραδεχθεί την ήττα και να στραφούν στον αγαπημένο V8 για τη CLE63.
Μπορεί τα νούμερα του τετρκύλινδρου κινητήρα των C63 και GLC 63 να εντυπωσιάζουν στο μάτι, ωστόσο, ακόμα και στην κορυφαία έκδοση S, η μελωδία των 670 ίππων δεν είναι ανάλογα ελκυστική. Αυτό δείχνουν οι μέχρι τώρα πωλήσεις τουλάχιστον. Πολλοί είναι αυτοί που έχουν συνδέσει το μοντέλο της Mercedes-AMG με τον βρυχηθμό του V8, κάτι που η γερμανική μάρκα φαίνεται πως παραδέχεται, τελικά.
Σύμφωνα με -ανεπιβεβαίωτες μέχρι τώρα- πληροφορίες, οι άνθρωποι της Mercedes σκέφτονται σοβαρά την επιστροφή στον κλασσικό twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων για την κορυφαία έκδοση CLE63, με απόδοση 585 ίππων. Εκτός από τα αρνητικά σχόλια σχετικά με τον ήχο του τετρακύλινδρου κινητήρα, ένας άλλος λόγος για την επιστροφή στον V8 είναι η σύγχυση που προξένησε στους πελάτες της μάρκας, με τους κινητήρες 2,0 λίτρων να βρίσκονται πάνω από τους εξακύλινδρους 3,0 λίτρων στη γκάμα της Mercedes.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εμείς θα σταθούμε κυρίως στον ήχο της τετρακύλινδρης C63 AMG, η οποία ακόμα και με τα τελικά της Akrapovic θυμίζει κάτι από… VW Golf R.
Όλες οι ειδήσεις
Δύο Hyundai i20 N στην Ελληνική Αστυνομία για τις κόντρες
Οι Lamborghini εξελίσσονται και με την συνδρομή “άμπαλων” οδηγών