Η νέα τετρακύλινδρη Mercedes-AMG C63 κοντράρεται με την «παλιά» με V8 στην ευθεία στο νέο βίντεο του carwow.
Η Mercedes αποφάσισε να γυρίσει σελίδα, αφήνοντας πίσω τον V8 κινητήρα για τα μάτια ενός τετρακύλινδρου. Αυτό δεν μπορούμε να πούμε πως «έκατσε» και πολύ καλά στα μάτια πολλών φίλων της γερμανικής μάρκας, με τα… φτυάρια να παίρνουν φωτιά και το θάψιμο να πάει σύννεφο! Ωστόσο, έχουν δίκιο αυτοί που «κράζουν»; Ένας τρόπος υπάρχει να το μάθουμε!
Ας δούμε πρώτα τι λένε τα χαρτιά προτού παρακολουθήσουμε τον αγώνα επιτάχυνσης μεταξύ 2 μοντέλων που έχουν πολλές ομοιότητες, αλλά μια «χτυπητή» διαφορά κάτω από το καπό.
Η «παλιά» C63 οδηγείται από τον οικοδεσπότη του carwow, Mat, και τροφοδοτείται από έναν επιβλητικό twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων που αποδίδει 510 ίππους και 700 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων και το βάρος της είναι περίπου 1.750 κιλά. Παράλληλα, η τιμή για την -μέχρι τώρα τελευταία- οκτακύλινδρη C63 είναι περίπου 63.000 λίρες στην Αγγλία (περίπου 75.000 ευρώ).
Δίπλα της, η νέα C63 διαθέτει τους… μισούς κυλίνδρους, αλλά και τον μισό κυβισμό. Η νέα Mercedes-AMG C63 τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2,0 λίτρων που δουλεύει σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική της ισχύ ανέρχεται στους 680 ίππους με 1.000 Nm ροπής, ενώ τη δουλειά της μετάδοσης έχει αναλάβει ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που κινεί και τους 4 τροχούς. Η νέα C63 ζυγίζει περίπου 2.190 κιλά, ενώ κοστίζει περίπου 100.000 λίρες (περίπου 120.000 ευρώ).
Μπορεί να διαθέτει αρκετά λιγότερη δύναμη από την αντικαταστάτριά της, ωστόσο, η V8 C63 ζυγίζει και σχεδόν 450 κιλά λιγότερο, κάτι που της δίνει αρκετές ελπίδες. Εμείς ελπίζουμε να νικήσει η παλιά C63 γιατί, όπως είναι γνωστό, more cylinders = more better…
Όλες οι ειδήσεις
Τιμή-ΣΟΚ για το νέο υβριδικό MG3 στην Ελλάδα!
Το ηλεκτρικό FIAT 600e από €28.190
Πώς να φορτώνουμε σωστά και με ασφάλεια τις αποσκευές μας στο αυτοκίνητο όταν πηγαίνουμε ταξίδι