Η νέα McLaren 750S πιθανότατα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής της βρετανικής μάρκας με V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Μπορεί να παράγουν πολύ λιγότερα αυτοκίνητα από άλλες, ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που επιχειρούν στον τομέα των supercars, όπως η McLaren, δεν παύουν να επηρεάζονται από τους -όλο και αυστηρότερους- κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Τον τελευταίο καιρό έχουμε δει εταιρείες όπως η Ferrari να αποκαλύπτουν πως οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων έχουν ξεπεράσει τις αντίστοιχες των θερμικών. Αυτό δεν είναι αρκετό για να πείσει την McLaren να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, άσχετα που η βρετανική μάρκα -έχοντας κυκλοφορήσει το P1- δεν είναι ένας άγνωστος προς την ηλεκτροκίνηση.
Η McLaren παρουσίασε φέτος την Artura, ένα PHEV μοντέλο με V6 κινητήρα, ενώ για όσους αναζητούν μια αποκλειστικά θερμική εμπειρία, η λύση είναι η 750S. Όπως δηλώνει ο Charles Sanderson, τεχνικός διευθυντής της McLaren, η 750S θα μπορούσε κάλλιστα να είναι το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής της μάρκας με V8 κινητήρα και χωρίς την παρουσία ηλεκτρικής ισχύς. Μπορεί βέβαια να δούμε κι άλλες ειδικές εκδόσεις με θερμικούς V8 κινητήρες στο μέλλον.
«Δεν θα δεσμευτώ ποτέ επίσημα, αλλά νομίζω ότι είναι πιθανό να είναι ο τελευταίος μη ηλεκτροκίνητος V8 παραγωγής. Θα θέλαμε πολύ (να συνεχιστεί) γιατί υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο στην εσωτερική καύση και υπάρχει μια αγορά γι’ αυτό. Το απολαμβάνουμε και νομίζω ότι οι πελάτες το λατρεύουν», είπε ο Sanderson σε συνέντευξή του στο αυστραλιανό περιοδικό CarSales.
Η McLaren φαίνεται πως διερευνά όλες τις επιλογές κινητήρων, αλλά όχι κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα. Όπως είπε ο CEO της βρετανικής μάρκας, Michael Leiters, η τεχνολογία EV δεν θα είναι έτοιμη για «πραγματικά supercars» μέχρι το 2030.