Με το εντυπωσιακό restomod, 9×9, που η Kalmar περιγράφει ως το πρώτο retro hypercar, η δανέζικη εταιρεία αποτίει φόρο τιμής στην Porsche 959.
Ενώ ο Αυγουστιάτικος ήλιος μας… ψήνει δίχως έλεος, τα μάτια των λάτρεων της αυτοκίνησης είναι στραμμένα στην Καλιφόρνια και συγκεκριμένα στο Monterey Car Week, μια πραγματική γιορτή του αυτοκινήτου στην οποία τα υπέροχα restomods φυσικά έχουν την τιμητική τους. Ένα από αυτά ήταν ένα πανέμορφο restomod αφιερωμένο στην Porsche 959, με το οποίο η Kalmar έκλεψε τις εντυπώσεις.
Πρόκειται για την Kalmar 9×9, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τον εξωτερικό σχεδιασμό της 959 με το αμάξωμα μιας 993 και το εσωτερικό μιας σύγχρονης 911, για ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα: Ένα restomod που δεν το χορταίνεις!
Η Kalmar 9×9 είναι ένα street-legal αυτοκίνητο το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ιταλική Danisi Engineering, εταιρεία γνωστή για το έργο της και τις συνεργασίες τις με τεράστιες αυτοκινητοβιομηχανίες.
1.480 κιλά κάθετης δύναμης
Το αμάξωμα από ανθρακονήματα της Kalmar 9×9 ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία της Porsche 959, διατηρώντας μόνο το εσωτερικό της 911. Το μπροστινό μέρος θυμίζει την 992 GT3 όσον αφορά τους αεραγωγούς και τα φώτα, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι πλευρικές εισαγωγές αέρα, το μεγάλο πίσω φτερό και οι ψηλές εξατμίσεις που πλαισιώνουν την πινακίδα και αφήνουν αρκετό χώρο ελεύθερο για τον επιβλητικό διαχύτη.
Η Kalmar δηλώνει 1.480 κιλά κάθετης δύναμης για την 9×9, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει αν σε αυτό βοηθούν και ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία.
Παράλληλα, οι εσωτερικοί χώροι της Kalmar 9×9 είναι ένας τέλειος συνδυασμός κλασικού και μοντέρνου. Το ταμπλό ακολουθεί τη σχεδίαση των 959 και 911 της δεκαετίας του ’80, αλλά τα όργανα με το αναλογικό στροφόμετρο και τις πλαϊνές οθόνες θυμίζουν το στυλ της σειράς 992, από την οποία προκύπτει επίσης ο μοχλός του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Γρήγορη, άνετη και με σπορ χαρακτήρα
Οι κινητήρες της Kalmar 9×9 προέρχονται (επίσης) από Porsche 992. Η έκδοση Comfort, με βάρος 1.375 κιλά, διαθέτει τον twin-turbo boxer κινητήρα 3,8 λίτρων της Porsche 911 Turbo S με τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και απόδοση 930 ίππων. Αυτή είναι η ταχύτερη έκδοση της Kalmar 9×9, η οποία χρειάζεται μόλις 2 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ η μέγιστη (αυτοπεριορισμένη) ταχύτητα είναι 340 χλμ./ώρα. Επιλέγοντας την έκδοση Sport, ο turbo κινητήρας 3,0 λίτρων της 992 GTS διαθέτει ισχύ 650 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων και βάρος περίπου 1.300 κιλών.
Η τρίτη και τελευταία έκδοση της 9×9 ονομάζεται Leichtbau, με την Kalmar να δίνει το βάρος της στα 1.275 κιλά: στην περίπτωση αυτή το συγκεκριμένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων συνδυάζεται με κίνηση στους πίσω τροχούς και τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 λίτρων της 992 GT3 με ισχύ 530 ίππων.
Πηγή: Quattroruote
Όλες οι ειδήσεις
Motorlux 2024: Κομψότητα, αίγλη και ταχύτητα στο Monterey Jet Center
Diablo Eccentrica V12: Ο διάβολος επέστρεψε με… στιλ εκκεντρικό!