Οι αγοραστές hypercars φαίνεται πως εξακολουθούν να προτιμούν τους θερμικούς κινητήρες, κάτι που προβληματίζει τους ανθρώπους της Rimac.
Κάποτε τα hypercars ξεχώριζαν από τα συμβατικά αυτοκίνητα σαν… μύγα μες το γάλα, χάρη στις τεχνολογίες αιχμής, την περίσσια δύναμη και τον επιβλητικό τους σχεδιασμό. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό hypercar σαν το Rimac Nevera θα ήταν σαν μαύρο πρόβατο σε άλλες εποχές, τι γίνεται όμως σήμερα που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και πιο mainstream;
Αυτό φαίνεται να προβληματίζει τη Rimac, με τον CEO της κροατικής μάρκας να λέει πως οι αγοραστές hypercars δεν προτιμούν την ηλεκτρική ισχύ πια. Σε συνέντευξή κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Financial Times Future of the Car Summit, ο Mate Rimac είπε πως οι αγοραστές θέλουν ολοένα και περισσότερο να αποστασιοποιηθούν από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αυτά γίνονται όλο και πιο συνηθισμένα στους δρόμους.
Οι αυστηροί κανόνες που επιβάλλουν οι κυβερνήσεις σχετικά με τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση έχει αναγκάσει εταιρείες σαν τη Rimac να «κάνουν πράγματα που δε θέλουν» και το αγοραστικό κοινό φαίνεται να προβληματίζεται. Το ακραίο hypercar της Rimac, Nevera, παράγεται ακόμα, με τη μάρκα να έχει πραγματοποιήσει 50 παραδώσεις, ενώ σκοπεύει να κατασκευάσει άλλα 100. Ωστόσο, η ζήτηση φαίνεται να πέφτει, κάτι που σημαίνει πως ίσως ο διάδοχός του να διαθέτει (και) θερμικό κινητήρα.
«Η Rimac δεν είναι μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα, αλλά κάνει οτιδήποτε είναι πιο συναρπαστικό τη δεδομένη στιγμή», όπως λέει ο Mate Rimac. Και ενώ αποκλείεται το νέο μοντέλο να τροφοδοτείται αποκλειστικά από έναν θερμικό κινητήρα, αυτός κατά πάση πιθανότητα θα είναι υβριδικός, συνδυάζοντας τα καλύτερα των 2 κόσμων.
Όλες οι ειδήσεις
4 μύθοι για το Bonus Malus και η αλήθεια
Βόλτα σε ταχύτητες… Χάμιλτον για την Kendall Jenner στο Μαϊάμι