STYLE

Η Toyota αποχαιρετά το GR Supra με μια ειδική track-focused έκδοση

i-toyota-apochaireta-to-gr-supra-me-mia-eidiki-track-focused-ekdosi-741239

Τέλος του δρόμου μετά από 6 χρόνια για το Toyota GR Supra με μία ειδική αποχαιρετιστήρια έκδοση που εστιάζει στην πίστα

Έξι χρόνια έχουν περάσει απ’ όταν υλοποιήθηκε το όνειρο του Akio Toyoda να αναβιώσει ένα όνομα το οποίο είναι άμεσα συνδεδεμένο με αυτό της Toyota, αλλά και βαθιά χαραγμένο στο μυαλό χιλιάδων άλλων “petroheads”. Ο λόγος φυσικά για το Toyota Supra, του οποίου η 5η γενιά μπορεί να καθυστέρησε μερικές δεκαετίες, αλλά τελικά έκανε το δυναμικό του comeback το 2019 στη μορφή του A90 GR Supra.

Μπορεί να κουβαλούσε ένα τεράστιο όνομα στην πλάτη του, ωστόσο, το Toyota GR Supra αγαπήθηκε όσο λίγα, ακόμα κι αν μοιραζόταν το πλαίσιο και τον κινητήρα του με την BMW Z4, με τα 2 μοντέλα να κατασκευάζονται δίπλα-δίπλα στο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία.

Toyota GR Supra

Έξι χρόνια μετά, το GR Supra φτάνει στο τέλος του δρόμου, με την Toyota να το αποχαιρετά με μια ειδική οδηγοκεντρική έκδοση που δηλώνει έτοιμη να «δαγκώσει» τους αντιπάλους της στην πίστα. Για την αποχαιρετιστήρια έκδοση του A90 GR Supra λοιπόν, η Toyota επέλεξε τον κινητήρα 3,0 λίτρων της BMW, ο οποίος σε αυτή του την έκδοση στέλνει 435 ίππους στους πίσω τροχούς του.

Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 300 μονάδες παγκοσμίως, κι ενώ η Toyota δεν έχει αποκαλύψει πόσα δευτερόλεπτα θα χρειάζεται η εν λόγω έκδοση για το 0-100 χλμ./ώρα, είμαστε σίγουροι πως θα είναι κάτω από 4 δευτερόλεπτα.

 

Εκτός από την έξτρα δύναμη, η τελευταία έκδοση του GR Supra γίνεται ένα «παιχνίδι» για την πίστα χάρη και στα νέα φρένα με τρυπητούς δίσκους, το ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης που προέρχεται από το Supra GT4, αλλά και τα ελαστικά Michelin PS 2 τα οποία είναι κατά 10% πιο φαρδιά απ’ ότι στο βασικό μοντέλο. Αρκεί μια ματιά στον εξωτερικό σχεδιασμό για να καταλάβει κανείς πως «κάτι τρέχει» με αυτό το Toyota GR Supra, αφού εξαρτήματα όπως η νέα αεροτομή από ανθρακονήματα, οι αεραγωγοί και τα αεροδυναμικά πτερύγια στα πλαϊνά του μπροστά προφυλακτήρα είναι αρκετά για να… ανησυχήσουν τον κάθε αντίπαλο στην πίστα.

Toyota GR Supra

 

Και αν οι αλλαγές στο εξωτερικό δεν είναι αρκετές, το εσωτερικό αυτού του Toyota GR Supra σβήνει σίγουρα κάθε αμφιβολία. Εκεί συναντάμε bucket καθίσματα της Recaro ντυμένα με Alcantara (κόκκινο χρώμα για του οδηγού, μαύρο για του συνοδηγού) και αρκετές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα που το ξεχωρίζουν άμεσα απλό ένα απλό GR Supra. Πρόκειται για ένα ιδανικό “send off”, με την Toyota να επιβεβαιώνει πως αυτή θα είναι η τελευταία έκδοση του GR Supra για τον δρόμο.

Ωστόσο, η ιστορία του θα συνεχιστεί στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου η ιαπωνική μάρκα λέει πως θα συνεχίσει να το «ακονίζει».

Πηγή: Autocar

Όλες οι ειδήσεις

Φόρμουλα 1: Πόσο κοστίζουν οι ομάδες; – Καμία κάτω από ένα δισ δολάρια!

Κάνε παράβαση αν μπορείς! Με χίλιες ακόμα κάμερες θα εποπτεύει η τροχαία τους δρόμους

Θυμάστε το SsangYong Korando; Επιστρέφει στην Ελλάδα ως KGM

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο