Ένας ολόκληρος αιώνας πέρασε απ’ όταν η Bugatti Type 35 έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Grand Prix Automobile de France το 1924.
Το ημερολόγιο δείχνει 1924 και 5 Type 35 ξεκινούν από την ιστορική έδρα της Bugatti στην Αλσατία με προορισμό το Λυών και τον αγώνα Grand Prix Automobile de France. Η διαδρομή των περίπου 480 χλμ. δεν έκρυβε κάποια δυσκολία, ωστόσο, το ίδιο δεν ίσχυε και για τον αγώνα των 35 γύρων.
Τα προβλήματα άρχισαν από τον 1ο κιόλας γύρο, με τα -ειδικά κατασκευασμένα για την Type 35- λάστιχα να αποδεικνύονται προβληματικά. Μετά το τέλος του αγώνα, έρευνα της μάρκας αποκάλυψε πως για το πρόβλημα των ελαστικών ευθυνόταν αποκλειστικά ο κατασκευαστής. Τα εν λόγω ελαστικά δεν είχαν δοκιμαστεί σωστά, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντέξουν στον πολύωρο αγώνα.
Ωστόσο, ο οδηγός του αυτοκινήτου με το νούμερο 22, Bartolomeo Costantini, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο, ενώ τα αυτοκίνητα της γαλλικής μάρκας κατέκτησαν την 7η, 8η και 11η θέση.
Αυτή ήταν μονάχα η αρχή για την Buggati Type 35, με τον Constantini να τερματίζει στη συνέχεια 2ος στο Grand Prix του San Sebastian στην Ισπανία. Συνολικά, η Bugatti Type 35 εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με πάνω από 2.500 νίκες και βάθρα στη δεκαετία που ακολούθησε.
Η θρυλική Type 35 κλείνει φέτος τα 100 της χρόνια και δίνει άλλον έναν λόγο στους επίδοξους συλλέκτες να δαπανήσουν εκατομμύρια για να αποκτήσουν μια από τις μόλις 38 που κατασκεύασε η Bugatti.
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Παρουσιάστηκαν επίσημα τα νέα Audi Q6 και SQ6 e-tron
Τα 5 πιο ακριβά, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα!
Moto Guzzi V100 Mandello S: Το Vintage συναντά τη «Νέα Γενιά»