Η Pagani θα δώσει το παρόν στο 8ο Historic Minardi Day, εκδήλωση αφιερωμένη στη Φόρμουλα 1, τα πρωτότυπα, τα GT και τα κλασσικά αυτοκίνητα.
Στις 24 και 25 Αυγούστου, η Pagani Automobili επιστρέφει στην Ιστορική Ημέρα Minardi, μια εκδήλωση που γιορτάζει το πάθος των θαυμαστών της Φόρμουλα 1, των συλλεκτών, αλλά και όσων θαυμάζουν τα μονοθέσια, τα πρωτότυπα, τα GT και τα κλασσικά αυτοκίνητα. Η 8η έκδοση της διοργάνωσης, που ξεκίνησε η οικογένεια Minardi, θα πραγματοποιηθεί στο Enzo and Dino Ferrari International Circuit στην Imola. Εκεί, η Pagani θα παρουσιάσει τέσσερα Hypercars, τρία από τα οποία κατέχουν ρεκόρ σε αναγνωρισμένες διεθνείς πίστες.
Δύο “Recordman” της Pagani στην πρώτη γραμμή
Ανάμεσα στα highlights της διοργάνωσης θα είναι ένα Zonda S και ένα Zonda F, που και τα δύο έχουν σημειώσει ρεκόρ γύρου στη διάσημη πίστα του Nürburgring.
Το Zonda S, με το γκρι Monte Carlo livery και το εσωτερικό από δέρμα κονιάκ και nubuck, είναι μέρος της συλλογής της Pagani Automobili. Το 2002, σημείωσε χρόνο γύρου 7:44, που αποτελούσε ρεκόρ χρόνου για αυτοκίνητα παραγωγής στο Nordschleife, την κλασική διαμόρφωση της πίστας του Nürburgring.
Αυτό το μοντέλο αντιπροσωπεύει μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχό του από κάθε άποψη: πιο ισχυρό, πιο αποτελεσματικό και πιο ακριβές. Ενώ αποπνέει μια επιθετική και επιβλητική παρουσία, όταν ο κινητήρας βρυχάται, η αγριότητα του έρχεται πραγματικά στο προσκήνιο. Ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας της Mercedes-AMG είναι εκκωφαντικός από έξω, αλλά μέσα στην καμπίνα παραμένει εκπληκτικά ήσυχος. Παράλληλα, πίσω από το τιμόνι, το Zonda S προσφέρει ένα απροσδόκητο επίπεδο άνεσης για ένα Hypercar της εποχής του.
Στο φετινό Minardi Day θα εκτεθεί και ένα Zonda F Coupé, το οποίο το 2007 κατέρριψε το ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής του Nürburgring με τον αξιοσημείωτο χρόνο των 7:27,82. Το «F» στο όνομά του αποτίει φόρο τιμής στον Juan Manuel Fangio, έναν από τους πιο διάσημους και αγαπητούς οδηγούς στην ιστορία της Φόρμουλα 1 και μέντορα του Horacio Pagani. Αυτό το αυτοκίνητο διαθέτει ένα δίχρωμο εξωτερικό με ανοιχτό γκρι και εκτεθειμένα φινιρίσματα από ανθρακόνημα, που συνδυάζεται με ένα κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό. Οι λεπτομέρειες του εσωτερικού αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της Pagani για την τελειότητα, εμφανής στο τιμόνι Nardi, τις ξύλινες πινελιές και ένα ταμπλό εμπνευσμένο από τη δεξιοτεχνία καταξιωμένων ωρολογοποιών. Ζυγίζοντας μόλις 1.230 κιλά, το βάρος του Zonda F διατηρείται στο ελάχιστο χάρη στη χρήση εξαρτημάτων τιτανίου, αλουμινίου και Inconel.
Και ένα Pagani Utopia στο «βάθρο»
Την εντυπωσιακή παρουσία της Pagani στην Historic Minardi Day ολοκληρώνει ένα Pagani Utopia, ένα Hypercar που σηματοδοτεί την αρχή του τρίτου κεφαλαίου στην ιστορία της Pagani Automobili. Οι εντυπωσιακές γραμμές του, εμπνευσμένες από τις δεκαετίες του 1950 και του 1960, αποπνέουν μια διαχρονική κομψότητα διατηρώντας παράλληλα τον χαρακτήρα της Pagani. Χαρακτηριστικά, όπως οι εμβληματικές τέσσερις εξατμίσεις και ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, έχουν πλέον ενισχυθεί με ακόμη πιο προηγμένα υλικά όπως το Carbo-Titanium HP62-G2 και το Carbo-Triax HP62, καθιστώντας το Utopia πιο ανθεκτικό και ελαφρύτερο από ποτέ. Η σχεδίαση του αυτοκινήτου επιτυγχάνει εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση χωρίς την ανάγκη εξωτερικών αεροδυναμικών εξαρτημάτων.
Ο χειρισμός και η σταθερότητα μεγιστοποιούνται μέσω αεροδυναμικών μελετών και εξελιγμένων τεχνολογιών, όπως ενεργή αεροδυναμική, ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αποσβεστήρες και ανάρτηση με διπλά ψαλίδια από κράμα αλουμινίου αεροδιαστημικής ποιότητας. Το Utopia υιοθετεί αναλογικά όργανα και προσφέρει μια επιλογή μηχανικού κιβωτίου επτά σχέσεων. Η επιδίωξη της ελαφρότητας αντικατοπτρίζεται επίσης στον κινητήρα Pagani V12 twin-turbo, χωρίς υβριδική υποστήριξη και βαριές μπαταρίες, κατασκευασμένο από την AMG σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Pagani. Η παραγωγή του Utopia Coupé περιορίζεται σε μόλις 99 παραδείγματα.
Ένα Huayra Roadster BC στην πίστα
Κατά τη διάρκεια της Ιστορικής Μέρας Minardi, ένα Huayra Roadster BC θα βγει στην πίστα, συνεχίζοντας την κληρονομιά των ρεκόρ που καθιέρωσε η Zonda. Στις 4 Σεπτεμβρίου 2020, αυτό το Hypercar σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ για αυτοκίνητα δρόμου με χρόνο γύρου 2:23,081 στο Spa Francorchamps. Από την αρχή, ο Horacio Pagani και η ομάδα του γνώριζαν ότι η ανάπτυξη του Huayra Roadster BC θα ήταν μια τεράστια πρόκληση. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο που θα έθετε τα θεμέλια για την επόμενη γενιά των Pagani Hypercars. Όλα έχουν εξελιχθεί: ένας εκλεπτυσμένος κινητήρας Pagani V12, νέες αεροδυναμικές και τεχνολογικές εξελίξεις και η εισαγωγή προηγμένων σύνθετων υλικών, συμπεριλαμβανομένων των Carbo-Titanium HP62 G2 και Carbo-Triax HP62, που συμβάλλουν σε ένα ακόμη πιο άκαμπτο αμάξωμα μονοκόκ. Το θάρρος, η τόλμη και η πειθαρχία ήταν βασικές αρχές, καθώς 4 χρόνια εξέλιξης και χιλιάδες ώρες δοκιμών κορυφώθηκαν με το Huayra Roadster BC—ένα υπεραυτοκίνητο στο οποίο κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί σχολαστικά με μια έντονη αίσθηση αισθητικής και τεχνολογικής βελτίωσης. Το έργο Huayra Roadster BC κέρδισε την XXVII έκδοση του βραβείου Compasso d’Oro που καθιερώθηκε από την ADI – Associazione per il Disegno Industriale – στην κατηγορία «Σχεδιασμός για κινητικότητα».
Πηγή: Pagani.com
Όλες οι ειδήσεις
Pagani Utopia Roadster: Σε έναν ουτοπικό κόσμο, θα το αγοράζαμε…