Λίγο πριν κυκλοφορήσει στην αγορά, η νέα Porsche Panamera πήγε στο Nürburgring και, ως συνήθως, έφυγε με ένα νέο ρεκόρ στο τσεπάκι.
Η κορυφαία έκδοση της νέας Porsche Panamera κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο στη θρυλική πίστα του Nürburgring 5,64 γρηγορότερα από το μοντέλο που αντικαθιστά. Πίσω από το τιμόνι του touring saloon υψηλών επιδόσεων ήταν για άλλη μια φορά ο οδηγός δοκιμών της Porsche, Lars Kern, ο οποίος χρειάστηκε 7:24,17 για να γυρίσει τα 20+ χλμ. του “Green Hell”. Ο εν λόγω χρόνος αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία Luxury, τόσο για θερμικά, όσο και για υβριδικά μοντέλα.
«Στο Nordschleife, η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στις στροφές είναι ιδιαίτερα σημαντική», σχολιάζει ο Kern. «Η νέα Panamera έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση σε αυτόν τον τομέα. Ειδικά σε τεχνικά απαιτητικές στροφές, όπως μεταξύ των τμημάτων «Hohe Acht» και «Brünnchen» της πίστας, ανταποκρίνεται με αισθητά μεγαλύτερη ευελιξία».
Ο χρόνος γύρου της νέας Porsche Panamera, ο οποίος είναι πάνω από 5 δευτερόλεπτα ταχύτερος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, υπογραμμίζει τη συνεπή εξέλιξη του τετράθυρου σπορ αυτοκινήτου. Ο ηλεκτρικά υποστηριζόμενος οκτακύλινδρος κινητήρας επιτρέπει εντυπωσιακές επιδόσεις στην οδήγηση, αλλά αυτός δεν είναι η μόνη αιτία για το νέο ρεκόρ.
«Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η αεροδυναμική, το πλαίσιο, τα νέα ελαστικά εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων της Michelin – πολλές πτυχές συνέβαλαν σε αυτόν τον χρόνο», προσθέτει ο Kern. Ιδιαίτερα μεγάλη συνεισφορά έχει το νέο πλαίσιο Porsche Active Ride. Το αυτοκίνητο παραμένει ουδέτερο σε κλίση ανά πάσα στιγμή. Οι ικανότητά του στις στροφές και η σταθερότητα του αμαξώματος βρίσκονται σε εντελώς νέο επίπεδο. Ως οδηγός, αυτό μου δίνει μια αίσθηση σιγουριάς και υπογραμμίζει περαιτέρω ότι η εξέλιξή μας δεν προσφέρει απλώς τη μέγιστη καθημερινή οδηγική άνεση, αλλά κάνει επίσης πραγματική διαφορά στο Nürburgring Nordschleife. Καμία άλλη Porsche δεν προσφέρει τόσο ευρύ φάσμα μεταξύ άνεσης και σπορ αίσθησης. Η νέα Porsche Panamera συνδυάζει τις θετικές ιδιότητες ενός αποκλειστικού touring σαλούν με τον χειρισμό ενός σπορ αυτοκινήτου.»
Για την προστασία του οδηγού, η Porsche Panamera που οδήγησε ο Lars Kern ήταν εξοπλισμένη με ένα αγωνιστικό κάθισμα και τον υποχρεωτικό κλωβό ασφαλείας, αλλά κατά τα άλλα ήταν όμοια με την έκδοση παραγωγής. Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 με διαστάσεις 275/35 ZR 21 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω αναπτύχθηκε ειδικά για την Panamera. Για βελτιστοποιημένη απόδοση, το προαιρετικό Carbon Aerokit εξαλείφει την ανύψωση στον μπροστινό άξονα. Σε συνδυασμό με το πτερύγιο Gurney στην προσαρμοζόμενη πίσω αεροτομή 4 κατευθύνσεων, το τελικό αποτέλεσμα είναι η άφθονη κάθετη δύναμη, κάτι που ενισχύει αισθητά την ισορροπία του αυτοκινήτου.
Πηγή: Porsche newsroom
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Nissan Qashqai MHEV 1.3 DiG-T X-Tronic: Keep Walking!
Subaru “Family Huckster”: Το «κάρφωσε» στα… σανά ο Pastrana
Η Γερμανία δαγκωτό «απούσα» στην ψηφοφορία της ΕΕ για τους δασμούς στην Κίνα