Μπορεί στο άκουσμα του τρίπτυχου: Mercedes, AMG και 4 κύλινδροι, οι περισσότεροι να πιάνουν το… φτυάρι, όμως η Mercedes ακόμα αντιστέκεται.
Τι φταίνε οι κακόμοιροι οι τετρακύλινδροι κινητήρες πχια; Μια χαρά τους «ανεχόμαστε» στα καθημερινά μας αυτοκίνητα τόσα χρόνια, μια χαρά τους ανεχόμασταν σε τόσα και τόσα μοντέλα της ίδιας της Mercedes. Ωστόσο, το αίμα του μέσου petrolhead άρχισε αμέσως να… βράζει όταν η Mercedes έκανε γνωστό πως αυτοκίνητα που φέρουν το σήμα της AMG θα βγαίνουν με τετρακύλινδρο (και όχι το V8 «τέρας») κινητήρα κάτω απ’ το καπό.
Από την άλλη μεριά, η Mercedes πιστεύει ότι η εν λόγω αρνητικότητα είναι απλά «του καιρού» και… θα μας περάσει, όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του Jaime Cohen, CEO της γερμανικής μάρκας στην Αυστραλία. Ο Cohen μάλλον τα λέει αυτά γιατί δεν έχει γνωρίσει ακόμα τον οργισμένο Έλληνα, αλλά τέλος πάντων…
Μιλώντας στο περιοδικό Carsales, ο Jaime Cohen συγκρίνει την αρνητική στάση του κοινού προς τους τετρακύλινδρους κινητήρες με την αντίστοιχη στάση που είχαν ενάντια στα touch-screen κινητά τηλέφωνα, τα οποία τώρα πια μονοπωλούν στην αγορά smartphones. «Ήμουν ένας από αυτούς που του έλειπε το τηλέφωνο με κανονικά πλήκτρα. Πώς μπορεί να πουληθεί (ένα τηλέφωνο) χωρίς πληκτρολόγιο; Λοιπόν, εδώ είναι ένα χωρίς πληκτρολόγιο. Έτσι, αυτή η πρόοδος απαιτεί λίγο χρόνο και, τελικά, είναι επιτυχημένη επειδή είναι ένα καλό προϊόν. Αυτό είναι που πείθει τους ανθρώπους και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, είναι μια μετάβαση, και οι μεταβάσεις χρειάζονται πάντα χρόνο».
Το ίδιο πράγμα, πιστεύει ο Cohen, πως έγινε και όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν δειλά-δειλά να αντικαθιστούν τα «παραδοσιακά» χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων με αυτόματα. Φυσικά, υπάρχουν ακόμα εταιρείες που προσφέρουν την αυθεντική αίσθηση της χειροκίνητης αλλαγής, αλλά η νόρμα πια είναι τα 2 πετάλια. «Στην αρχή δεν είχαν πειστεί όλοι για τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, αλλά τώρα πια όλοι οδηγούν αυτόματα».
Ο Jaime Cohen δεν είναι ο μόνος εκπρόσωπος της Mercedes που υπερασπίζεται δημόσια τους νέους υβριδικούς τετρακύλινδρους κινητήρες, αφού το ίδιο έκανε και το αφεντικό της AMG, Michael Schiebe. «Για ορισμένους πελάτες χρειάζεται λίγος χρόνος για να ενθουσιαστούν πραγματικά με την τεχνολογία. Είναι σημαντικό να είσαι ανοιχτόμυαλος όσον αφορά την τεχνολογία».
Στο «μάτι του κυκλώνα» βρέθηκε (μάλλον ακόμα βρίσκεται) η νέα Mercedes-AMG C63, η οποία, παρά το κράξιμο, δεν θα επιστρέψει με τον θηριώδη V8 κινητήρα στο άμεσο μέλλον και δηλώσεις σαν αυτές κάνουν σίγουρα τους haters να ξεθάβουν το… φτυάρι του πολέμου.
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Mercedes-AMG C63: Η νέα τετρακύλινδρη εναντίον της… παλιάς V8