Η Maserati γιορτάζει τα 20ά γενέθλια της εξωτικής MC12 με τις επετειακές εκδόσεις “Icona” και “Leggenda” της MC20.
Με τη συμπλήρωση 20 ετών από το ντεμπούτο της -θρυλικής πια- MC12, ενός μοντέλου που άλλαξε την ιστορία της Maserati και την οδήγησε στον δρόμο των επιτυχιών στο Πρωτάθλημα GT της FIA, η ιταλική μάρκα βρήκε την τέλεια αφορμή να παρουσιάσει 2 special εκδόσεις για την MC20. Πρόκειται για τις, MC20 Icona, με livery εμπνευσμένο από την MC12 Stradale παραγωγής, και την MC20 Leggenda, εμπνευσμένη από την αγωνιστική MC12 GT1.
Για τις νέες επετειακές εκδόσεις της MC20, η Maserati θα περιοριστεί στην παραγωγή μόλις 20 μονάδων για κάθε έκδοση, όσα και τα χρόνια που έχουν περάσει από το ντεμπούτο της MC12.
Ξεκινώντας από τη Maserati MC20 Icona, αυτή έχει φινιριστεί σε έναν υπέροχο συνδυασμό άσπρου και μπλε, με το πάνω της μέρος να έχει βαφτεί στην απόχρωση “Bianco Audace Matte” και το κάτω σε “Blue Stradale”, όπως ακριβώς ίσχυε και για την street-legal MC12. Το σχέδιο των νέων τροχών είναι εμπνευσμένο από την τρίαινα του σήματος της ιταλικής φίρμας, οι δαγκάνες των φρένων έχουν φινιριστεί σε μπλε απόχρωση, ενώ μικρές ιταλικές σημαίες κάνουν την εμφάνισή τους κάτω από την επιγραφή “MC20”, στους καθρέπτες και στο κάλυμμα του κινητήρα.
Η MC20 Leggenda αποτίνει φόρο τιμής στην αγωνιστική MC12 GT1 της ομάδας Vitaphone Racing και είναι φινιρισμένη σε έναν συνδυασμό αποχρώσεων Nero Essenza και Digital Mint Matte, με κίτρινες λεπτομέρειες. Παράλληλα, οι τροχοί έχουν φινιριστεί σε 2 μαύρες αποχρώσεις Nero Lucido και Nero Opaco.
Στο εσωτερικό των νέων επετειακών εκδόσεων βρίσκουμε έναν αρκετά γενναιόδωρο εξοπλισμό, με αγωνιστικά μονοκόκ καθίσματα, ένα ηχοσύστημα της Sonus Faber και αρκετές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Η Maserati MC20 Icona διαθέτει ταπετσαρίες απόχρωσης Nero/Blu, ενώ η Leggenda διαθέτει μια πιο σκούρα διαμόρφωση Nero.
Η Maserati δεν αναφέρθηκε καθόλου σε αναβαθμίσεις του κινητήρα των νέων ειδικών εκδόσεων της MC20, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε πως οι αλλαγές είναι αποκλειστικά διακοσμητικές. Ωστόσο, αυτό δεν είναι και μεγάλο… πρόβλημα, αφού και οι 2 νέες εκδόσεις τροφοδοτούνται από έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3,0 λίτρων που αποδίδει 621 ίππους και 730 Nm ροπής.
Άγνωστο παραμένει το πόσο κοστολογεί η Maserati τις νέες επετειακές εκδόσεις της MC20, αλλά και το πόσες από τις συνολικά 40 είναι ήδη «καπαρωμένες».
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
Πώς να φορτώνουμε σωστά και με ασφάλεια τις αποσκευές μας στο αυτοκίνητο όταν πηγαίνουμε ταξίδι