Η Modena Automobili εργάζεται σε μια ανακατασκευή της Maserati Shamal Biturbo του 1989, ένα αυτοκίνητο σταθμό, για την ιστορία της μάρκας.
Η Maserati Shamal δημιουργήθηκε υπό τη διεύθυνση του De Tomaso, σχεδιάστηκε από τον Marcello Gandini και αποτελούσε άμεση πρόκληση για τις ισχυρότερες Alfa Romeo και Lancia της εποχής. Κάτω από το καπό χτυπούσε ένας V8 3,2 λίτρων με δύο υπερσυμπιεστές που απέδιδε 332 ίππους και 433 Nm ροπής, ικανός για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα. Μόνο 369 παραδείγματα παρήχθησαν μέχρι το 1995.
Το project
Το project της Modena Automobili, με την ονομασία MA-01 Biturbo Shamal, ξεκίνησε από μια Maserati Biturbo Coupé του 1983, αναβαθμισμένη τόσο στιλιστικά όσο και από πλευράς επιδόσεων. Ο V8 αντικαταστάθηκε από έναν twin-turbo V6 με 500 ίππους και 550 Nm ροπής, ικανό για 0-100χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα νέο οκτατάχυτο ZF, ενώ ο άξονας μετάδοσης κίνησης, οι άξονες και το διαφορικό είναι αυτά της Ghibli S. Το σύστημα πέδησης είναι νέο, με αεριζόμενους δίσκους και δαγκάνες Brembo. Τα ελαστικά είναι Pirelli PZero 225/40ZR18 εμπρός και 265/35ZR18 πίσω, σε τροχούς που θυμίζουν το στυλ των αρχικών.
Ακόμα πιο επιθετική
Το αμάξωμα, σχεδιασμένο από το κέντρο στυλ της Modena Automobili, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και άνθρακα: στο μπροστινό μέρος συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα LED, διευρυμένες εισαγωγές αέρα και ένα αεροδυναμικό splitter. Οι πλευρικοί θόλοι των τροχών, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, έχουν διευρυνθεί περαιτέρω, αυξάνοντας το συνολικό πλάτος του αυτοκινήτου στα 187 cm. Το καπό είναι επίσης νέο, με δύο εισαγωγές αέρα και ένα κεντρικό “εξόγκωμα” περίπου 2,5 cm, απαραίτητο για να φιλοξενήσει τον νέο κινητήρα. Η κεντρική κολόνα, σε μαύρο χρώμα, λειτουργεί – όπως και στο πρωτότυπο – ως roll-bar. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν η εντυπωσιακή τοξωτή αεροτομή, τα νέα φωτιστικά σώματα και ο διαχύτης με τις ενσωματωμένες εξατμίσεις.
Σύγχρονο εσωτερικό
Στο εσωτερικό υπάρχουν τα καθίσματα Recaro Classic LX, τα οποία ο πελάτης μπορεί να προσαρμόσει ως προς την ταπετσαρία, τα χρώματα και τα υφάσματα, ενώ τα πίσω καθίσματα είναι τα αυθεντικά, δεόντως ανακαινισμένα. Τα όργανα έχουν αντικατασταθεί από έναν ψηφιακό πίνακα Tft οβάλ σχήματος, ενώ ο οδηγός διαθέτει σύγχρονο infotainment και αυτόματο κλιματισμό. Το οβάλ αναλογικό ρολόι που υπήρχε στο αρχικό Shamal παραμένει στο κέντρο του ταμπλό.
Χειροποίητο
Το πρωτότυπο της Maserati Biturbo Shamal Restomod βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συναρμολόγησης και ομολογικοποίησης και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την άνοιξη του επόμενου έτους. Μόνο 33 παραδείγματα αυτού του μοντέλου θα παραχθούν, θα αριθμηθούν και θα συναρμολογηθούν στο χέρι. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμές να ξεκινούν από 585.000 ευρώ (χωρίς φόρους). Οι χρόνοι παράδοσης κυμαίνονται μεταξύ 8 και 10 μηνών.
Όλες οι ειδήσεις
Audi RS Q8 Performance: Δύο ψυχές, ένα σώμα
Ο Tom Cruise σε συζητήσεις για τη συνέχεια της ταινίας Days of Thunder