Η Ford παραδέχτηκε ότι τα σχέδια της για τα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματα πρόκειται να κοστίσουν 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως μέσα στο 2023. Παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να σκοπεύει να κατασκευάζει 400.000 EV ετησίως στο εγγύς μέλλον, δεν πιστεύει πλέον ότι θα μπορέσει να φτάσει σε αυτό το επίπεδο το 2024, όπως είχε αρχικά υποσχεθεί. Αυτό σημαίνει ότι ο στόχος της για παραγωγή 2 εκατομμυρίων EV ετησίως έως το 2026 επανεξετάζεται επίσης. Εξαιτίας αυτού τα Escape, Edge και Transit Connect ίσως σταματήσουν να παράγονται.
Η Ford πιστεύει ότι η πλατφόρμα EV δεύτερης γενιάς που αναπτύσσει, θα μειώσει την πολυπλοκότητα και το κόστος παραγωγής αρκετά ώστε να κατασκευάζει EV με περιθώριο κέρδους 8% μέχρι το 2026, αναφέρει το Autonews.
Η άνοδος της δημοτικότητας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Ford, θα μειώσει την εξάρτηση της αυτοκινητοβιομηχανίας να διατηρεί οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τα οποία επί του παρόντος διατηρούνται μόνο για να καλύψουν τις απώλειες που δημιουργούνται από το τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων. Τα Escape, Edge και Transit Connect αναμένεται να σταματήσουν να παράγονται για αυτούς τους λόγους.
Το Edge θα σταματήσει να παράγεται το επόμενο έτος προκειμένου να επιτρέψει στη Ford να ανανεώσει το εργοστάσιό της στο Oakville καθώς προετοιμάζεται για το ηλεκτρικό SUV τριών σειρών επόμενης γενιάς. Ομοίως, το Transit Connect δεν θα επιστρέψει στις ΗΠΑ το 2024, αν και θα παραμείνει στις ευρωπαϊκές εκθέσεις. Όσο για το Escape, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ανακοίνωση όμως η επιλογή της Ford να μην ανανεώσει το μοντέλο, μας δείχνει πως δεν θα παράγεται για πολλά ακόμη χρόνια, ειδικά όταν δεν υπάρχουν σχέδια για το μοντέλο της επόμενης γενιάς. Εκτός από τα ηλεκτρικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Jim Farley δήλωσε πρόσφατα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να τετραπλασιάσει τις πωλήσεις των υβριδικών της μοντέλων μετά την επιτυχία των ηλεκτροκίνητων Maverick και F-150.