«Η EVO είναι πολύ περισσότερο από ένα απλό restomod» λέει ο CTO της HWA για την Mercedes 190E κι εμείς δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε.
Μπορεί να είναι εμπνευσμένη από την EVO II, δηλαδή το αυτοκίνητο με το οποίο η Mercedes κέρδισε το πρωτάθλημα DTM το 1992, ωστόσο, οι τεχνικοί της HWA δε βασίστηκαν σε ένα από τα 502 κομμάτια που κατασκευάστηκαν, αλλά ούτε και στην Mercedes 190E 2.5-16. Αντίθετα, η HWA ξεκίνησε χρησιμοποιώντας μια ταπεινή Mercedes 190 ως «καμβά», κάτι που κάνει το αποτέλεσμα ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Όπως λέει η ομάδα της HWA, το 75% του αυτοκινήτου-δωρητή έχει αντικατασταθεί, κάτι που εξηγεί (μερικώς) την αστρονομική της τιμή.
Ενώ περίπου το 1/4 της Mercedes 190E παραμένει απαράλαχτο, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με αποτέλεσμα το αμάξωμα να έχει την διπλάσια ακαμψία από πριν. Ο μπροστινός άξονας έχει μεταφερθεί 50 χλστ. πιο μπροστά, με την μετάδοση να μετακομίζει στον πίσω. Ο νέος V6 bi-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων έχει απόδοση 444 ίππων, με την HWA να επιτυγχάνει το απόλυτο 50:50 στην κατανομή βάρους.
Για να βγαίνει αποτελεσματικά όλη η νεοσύστατη δύναμη στον δρόμο, στο υπέροχο restomod έχουν τοποθετηθεί νέα ψαλίδια που προέρχονται από τον κόσμο του DTM, αντιστρεπτικές ράβδους H&R και αποσβεστήρες KW που μπορούν να παραγγελθούν σε χειροκίνητη ή ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη μορφή.
Όσοι πιστοί θέλουν να βάλουν μια υπέροχη HWA Mercedes 190E EVO II στο γκαράζ τους μπορούν να επιλέξουν μεταξύ φρένων από χάλυβα ή ανθρακονήματα, και τα 2 της Bosch. «Είναι ανήκουστο για έναν κατασκευαστή κατά παραγγελία και χαμηλού όγκου όπως η HWA να συνεργάζεται με έναν κορυφαίο προμηθευτή OEM όπως η Bosch για μια τόσο περιορισμένη παραγωγή», είπε ο von Schöning, CTO της HWA, αναφερόμενος στο γεγονός ότι μόνο 100 190E restomods έχουν προγραμματιστεί, με τις περισσότερες προφανώς να είναι ήδη «πιασμένες».
Όλα καλά μέχρι εδώ, απομένει η… τιμή: Ο κόπος και το μεράκι των σχεδιαστών και των τεχνικών της HWA αποτυπώνεται τέλεια στην τιμή των… $714-760.000 που ζητάει για μια Mercedes 190E EVO II.
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
Το ημερολόγιο της Pirelli επιστρέφει… «καυτό»
Audi: Άκαρπες οι προσπάθειες πώλησης του εργοστασίου στις Βρυξέλλες
Porsche: Η δεύτερη γενιά της Taycan κλείνει με τον καλύτερο τρόπο