To 2003, με το που άνοιγες το καπό του M3, η ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα του CSL είχε κερδίσει τα βλέμματα. Πριν καν γυρίσεις το κλειδί στη μίζα.
Το CSL, στο σασί του Ε46, είχε καλά κρυμμένο τον άσσο του ήχου και της απόδοσης. Μεταξύ άλλων, «έφταιγε» αυτή η carbon εισαγωγή σε σχήμα πνευστού. Μπορεί και τρομπέτας. Βάλ’ το δυνατά και δες την τρίχα να σηκώνεται στο χέρι.
Ηεισαγωγή του CSL, γυαλιστερή, από καθαρό ανθρακόνημα, με μικρότερο βάρος και σε συνέχεια της χαρακτηριστικής στρογγυλής οπής κάτω αριστερά στον πρτοφυλακτήρα, «ανέβασε» επίπεδο σε έναν ούτως ή άλλως ξεχωριστό κινητήρα.
Ως γνωστόν, το CSL, ελαφρύτερο κατά 110 κιλά σε σχέση με το «απλό» (θου, Κύριε…), είχε όλα τα προσεγμένα εξαρτήματα που κάποια φωτεινά μυαλά της Βαυαρίας έβαλαν σε εκείνο το εμβληματικό αυτοκίνητο – ναι, εδώ ο όρος «εμβληματικό» ταιριάζει, όχι σαν κάτι άλλα της ξεπέτας.
Η εισαγωγή του BMW M3 CSL, σε συνδυασμό με διαφορετικούς εκκεντροφόρους και μεγαλύτερης διαμέτρου πολλαπλή εισαγωγής, παρείχε εκείνο το ενισχυμένο ηχητικό απαύγασμα που έκανε αξέχαστη τη στιγμή που το πρωτοάκουγες να στροφάρει.
Κάτι σαν μεταλλική οργή, με ίχνη από ζοχαδιασμένο υψίφωνο, ακουστική παλέτα και παλλόμενη συγχορδία. Βάλτε τα σε όποια σειρά προτιμάτε. «Την άκουγες» κανονικά. Ήταν η έκφραση του M Division σε συναυλιακή ηχώ.
Το BMW M3 CSL, έστω και με ένα κιβώτιο SMG που απείχε από την ξυραφένια αίσθηση που μετέδιδε το υπόλοιπο αυτοκίνητο, άφηνε τη διαύγεια του εξακύλινδρου εν σειρά με τον κωδικό S54B32HP (σ.σ. τα δύο τελευταία αρχικά σήμαιναν High Performance) να λάμψει.
Μπόνους οι επιπλέον 17 ίπποι και τα 5 Nm ροπής.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Η ηλεκτρική Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από την υβριδική έκδοση
Cadillac Sollei και ο ρεβιζιονισμός της «americana» αισθητικής
Στον «Σείριο» φέτος η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024!