Μπορεί να έμειναν κοντά μας για μονάχα 5 χρόνια, ωστόσο, οι Ferrari SF90 Stradale και 812 GTS κέρδισαν μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές μας.
Αυτό κάνει την εν λόγω είδηση να μας αφήνει μια αρκετά πικρή γεύση, αλλά τουλάχιστον δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα της SF90 Spider, αλλά και της ακραίας SF90 XX. Τα εν λόγω μοντέλα θα διατηρήσουν τη θέση τους στη γκάμα της ιταλικής μάρκας, ενώ η Ferrari 812 GTS θα δώσει τη θέση της στην επερχόμενη 12Cilindri.
Η πανίσχυρη Ferrari SF90 Stradale κυκλοφόρησε το 2019 και χρωστάει το όνομά της στην 90η επέτειο από την ίδρυση της Scuderia Ferrari, ενώ ήταν και η πρώτη Ferrari με υβριδικό κινητήρα. Οι άνθρωποι της ιταλικής μάρκας θέλησαν με το εν λόγω μοντέλο να υπογραμμίσουν την στενή σύνδεση μεταξύ των αυτοκινήτων πίστας και δρόμου με το αλογάκι στο σήμα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που επιδεικνύει τέλεια το πως η Ferrari μεταφέρει τις γνώσεις που αποκτά από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στα αυτοκίνητα παραγωγής της.
Η Ferrari SF90 τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V8 κινητήρα που συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες, ανεβάζοντας την συνδυαστική ισχύς πάνω από τους 1.000 ίππους με 800 Nm ροπής, επιτρέποντάς της να κοιτά «στα μάτια» μοντέλα όπως η επιβλητική LaFerrari.
Όσον αφορά τη Ferrari 812 GTS, η ιταλική μάρκα έχει ήδη κάνει γνωστό το πως θα την αντικαταστήσει με την 12Cilindri. Η τελευταία θα τροφοδοτείται από τον ίδιο V12 κινητήρα 6,5 λίτρων που συναντάμε και στην 812 Competition, με απόδοση 830 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και 678 Nm στις 7.250. Ο κινητήρας της Ferrari 12Cilindri συνδυάζεται για πρώτη φορά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, που αυξάνει τη ροπή κατά 12% και μειώνει τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων κατά 30%. Αποτέλεσμα; 2,9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, λιγότερο από 7,9 για το 0-200 και πάνω από 340 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα.
Τέλος, το τρίτο μοντέλο που αναμένεται να «τσεκουρωθεί», είναι η Ferrari Roma, μόλις 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία της.
Υπενθυμίζουμε πως στα μελλοντικά σχέδια της Ferrari βρίσκονται, εκτός από τα θερμικά και τα υβριδικά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί το 2025, αλλά και ένα νέο hypercar. Αντίθετα με την τακτική που ακολουθεί η Lamborghini με την Urus, στόχος της Ferrari είναι να διατηρήσει την παραγωγή SUV στο 20% της συνολικής της ετήσιας παραγωγής και να πορευτεί με «οδηγούς» τα supercars και τα hypercars.
Το μέλλον αναμένεται συναρπαστικό, αλλά θα μπορέσει να ξεπεράσει το ένδοξο παρελθόν ή κάθε πέρσι και… καλύτερα; Θα δείξει…
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Ford Puma ST-Line 125: Παραμένει το πιο Fun To Drive B-SUV;
Τέλος τα χτυπήματα από ανοίγματα πορτών σε… συμπληγάδες
«Στίγματα» στο πίσω παράθυρο: Αυτός είναι ο λόγος που σας φαίνεται… πουά