Ένα νέο επαναστατικό σύστημα θα επιτρέπει στους κατόχους Ferrari να μετακινούν τη θέση οδήγησης στα αριστερά, στα δεξιά, αλλά και στο κέντρο.
Η Ferrari αναπτύσσει ένα νέο σύστημα που θα επιτρέπει στα αυτοκίνητά της να μετατρέπονται από αριστεροτίμονα σε δεξιοτίμονα ή ακόμα και… κεντροτίμονα ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.
Για το επαναστατικό αυτό σύστημα κατατέθηκαν τα σχέδια για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τον περασμένο Ιούλιο, ενώ η Ferrari συμπεριέλαβε και αναλυτικά σχέδια για το πώς θα λειτουργεί. Σε αυτό μπορούμε να δούμε πως το κάθισμα του οδηγού, το τιμόνι και τα πεντάλ θα βρίσκονται πάνω σε μια κινητή πλατφόρμα η οποία θα μπορεί να μετακινηθεί κατά πλάτος του αυτοκινήτου, μετατρέποντάς το από αριστεροτίμονο σε δεξιοτίμονο, ή μεταφέροντας τη θέση οδήγησης στο κέντρο.
Για να γίνει αυτό δυνατό, οι Ferrari που θα διαθέτουν το εν λόγω σύστημα θα χρησιμοποιούν συστήματα steer-by-wire και brake-by-wire, αφού θα είναι αδύνατο να υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ των πεντάλ των φρένων και του τιμονιού με τους μπροστά τροχούς. Επίσης, η δυνατότητα μετακίνησης της θέσης οδήγησης σημαίνει πως η θέση του συνοδηγού θα πρέπει να μπορεί να αφαιρείται εύκολα.
Στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η Ferrari αναφέρει επίσης πως οι λοιπές ρυθμίσεις του καθίσματος θα διατηρηθούν, με στόχο ο οδηγός να μπορεί να βρει πραγματικά την θέση οδήγησης που του ταιριάζει χωρίς κανέναν περιορισμό. Όπως λέει η ιταλική μάρκα, το εν λόγω σύστημα θα μπορούσε να είναι αρκετά χρήσιμο και για τους οδηγούς αγώνων, αφού θα μπορούν να κάτσουν εύκολα στο -μετακινημένο στο ένα άκρο- κάθισμα, προτού το μετακινήσουν στο κέντρο της καμπίνας.
Μένει να δούμε αν το επαναστατικό αυτό σύστημα θα βρει τον δρόμο του προς ένα μοντέλο παραγωγής της Ferrari ή αν θα μείνει στα χαρτιά.
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
Αυτό είναι το ανανεωμένο Audi S3
Τα 10 φθηνότερα καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα
Abarth 695 75° Anniversario: Ωδή στον τετρακύλινδρο 1.4 T-Jet