Ασπρόμαυρο ή έγχρωμο; Κλασικό Ferrari ή σύγχρονο; Σε κάθε περίπτωση, Ένζο Φεράρι ήταν η ιδιοφυία που όρισε την «αφρόκρεμα» της σπορ αυτοκινητοβιομηχανίας
Τέτοιες μέρες, Αύγουστο του ’88, «έφυγε» στα ενενήντα του χρόνια ο μεγάλος ‘Ενζο Φεράρι. ‘Ενας χαρισματικός δημιουργός του πάθους και της αισθητικής που ήταν «χιλιόμετρα» μακριά. Μαζί και ένα σχόλιο για όσους συγκρίνουν τον Έλον Μασκ με τον ιδρυτή της Ferrari.
Ησυνεισφορά του Ένζο Φεράρι προς την αυτοκίνηση δεν έχει να κάνει μόνο με πωλήσεις ή αριθμούς. Για την ακρίβεια, έχει πολύ λίγο να κάνει με τέτοιες έννοιες
Η επιτυχία του Ένζο ήρθε ως απότοκος άλλων κινήτρων: της αγάπης του για τους αγώνες και της αισθητικής του αντίληψης για πανέμορφα αυτοκίνητα, δηλαδή για το σύνδεσμο μεταξύ μηχανήματος και ανθρώπου.
Ο Ένζο αγαπούσε αυτές τις λαμαρίνες. Δεν ήταν απλώς ένας προφητικός μάνατζερ…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Ένα δισ. σε αυτοκίνητα: Αυτή είναι η ανεπανάληπτη συλλογή του Ralph Lauren
Κεραυνοί και οδήγηση: Τι συμβαίνει όταν μας χτυπήσει κεραυνός στο αυτοκίνητο;
«Είστε καθυστερημένοι;!»: Εκτός εαυτού ο Έλον Μασκ της Tesla, τι προκάλεσε αυτή την αντίδραση