Μεγάλο όνομα από το ’69, εμπορική επιτυχία, αγωνιστικές δόξες και ένα Ford Capri που, όπως έλεγε το διαφημιστικό της εποχής, ήταν «το αυτοκίνητο που όλοι ονειρεύονται». Από εκεί και εντεύθεν υπήρξαν δρόμοι, πίστες αλλά και μία ηλεκτρική αναβίωση του ονόματος. Αρκεί όμως αυτό για να τα καταφέρει ο EV διάδοχος;
Ηκορυφαία έκδοση RS 2600 του Capri πρώτης γενιάς κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού. Τόσο το 1971 όσο και το 1972, απέναντι σε πολύ ισχυρούς αντιπάλους. Το δε Capri RS 3100, το οποίο παρουσιάστηκε το 1974, κατασκευάστηκε επίσης για να συμμετέχει σε αγώνες.
Με τη χρυσόσκονη του motorsport το Ford Capri είχε περάσει τον Ρουβίκωνά του.
Είχε μεταμορφωθεί από σέξι μαζικό κουπέ σε πολεμική μηχανή. Το σεβάστηκαν και οι ασεβείς.
Για την ιστορία, ταξιδεύοντας λίγο πιο πίσω στο χρόνο, το Capri δεν σχεδιάστηκε στο Κάπρι της Ιταλίας (sic) αλλά από τον Αμερικανό Φίλιπ Κλαρκ.
Για την ακρίβεια, πολύ νωρίτερα από την επίσημη παρουσίασή του το 1969 στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελών.
Xρησιμοποιούσε μηχανικά μέρη από το Ford Cortina Mk2 και ήταν, ουσιαστικά, η ευρωπαϊκή πρόταση της Ford σε σχέση με το Mustang που ήταν διαθέσιμο στις ΗΠΑ. Μεταξύ των δύο μοντέλων δεν υπήρχε συνάφεια αλλά υπήρχε ένα καλοσχεδιασμένο επιχειρηματικό πλάνο και για τις δύο όχθες του Ατλαντικού.
Από το 1969, λοιπόν, και έως και την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής του μοντέλου στα τέλη του ’86, το Ford Capri, όντως παρέμεινε ένα σύμβολο της αυτοκίνησης, με τις πωλήσεις του να φτάνουν συνολικά μέσα στα 18 χρόνια που παρέμεινε στην παραγωγή στις 1.886.647 μονάδες και στις τρεις γενιές του.
Mάλιστα στις εκδόσεις ”X Series” διέθετε αεριζόμενους δίσκους μπροστά, Anti Dive Kit, τονισμένους θόλους από fiberglass, 170 ίππους από τον τρίλιτρο V6 και 0-100 σε λίγο περισσότερο από 7 δευτερόλεπτα. Ωραίο πακέτο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Κεραυνοί και οδήγηση: Τι συμβαίνει όταν μας χτυπήσει κεραυνός στο αυτοκίνητο;