Κακομούτσουνο, άσχημο πρωτότυπο δοκιμών. Μόνο που κάτω από την επιφάνεια βρίσκεται μία κούκλα που λέγεται «LaFerrari». Τι αντίθεση, ε;
Πρωτόλειο, χοντροκομμένο, πακτωμένο κρυφές καινοτομίες. Το «μουλάρι» με τον κωδικό ”Μ6” διεκδικεί τον τίτλο για το πιο άσχημο Ferrari ever.
Στην αυτοκινητική αργκό υπάρχει ο όρος «μουλάρι». Ένα τέτοιο ήταν και το αυτοκίνητο που βλέπετε. «Μουλάρι» είναι το όχημα δοκιμών, αυτό που τραβάει όλο το Γολγοθά των ανελέητων τεστ και της κακομεταχείρισης όσο ένα αυτοκίνητο δοκιμάζεται, εξελίσσεται και περνάει την ταλαιπωρία μέχρι να δει το φως της παραγωγής.
Δουλειά του είναι να αντέχει και να καταγράφει τις νέες τεχνολογίες που είναι επιμελώς κρυμμένες εντός, στα σωθικά του.
Το «μουλάρι» σχεδόν οφείλει να είναι άσχημο
Ως γνωστόν, το σχήμα του είναι σκόπιμα αλλοιωμένο, παραμορφωμένο, ώστε όσοι το βλέπουν να κυκλοφορεί -είτε τυχαία απλός κόσμος είτε επαγγελματίες φωτογράφοι που ψάχνουν εκείνο το κατασκοπευτικό κλικ για να το πουλήσουν στη συνέχεια στον Τύπο- να μην μπορούν να καταλάβουν ακριβώς τι βρίσκεται από κάτω.
Κάτω από τα παραπλανητικά πλαστικά βρίσκεται ένα Ferrari 458. Kαι πιο βαθιά, στα τεχνολογικά σωθικά του αυτοκινήτου που βλέπετε, το επόμενο, εκείνη την εποχή, υπεραυτοκίνητο της εταιρείας, η LaFerrari.
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
Ηλεκτρικό hypercar της Pagani: Έχει… φύγει το παιδί;
THIS-IS-ΠΑΤΑ! Η σκληρή πραγματικότητα για τους τουρίστες και τις διαβάσεις πεζών
Κέντρικ Ναν: Η υπέροχη Porsche που του έκανε δώρο ο Δ. Γιαννακόπουλος