Κάποιες δεκαετίες πριν. Με τη νέα, τότε, ιταλίδα κυρία. Πώς η Alfa Romeo Alfetta πρόλαβε να θωπεύσει την εφηβική μου ψυχή.
Γραμματοσειρά σε italics και σεντάν με ψυχή. Τη λέγανε Alfetta και ήταν ωραία. Την Alfetta τη λιγουρευόμουν από μικρός. Την ίδια περίοδο ο πατέρας μου είχε τη δεύτερη, κατά σειρά, Alfa Romeo Giulia. Μεγαλώνοντας με τη Giulia σαν Alfa Romeo kid. Aλλά όταν είδα πρώτη φορά από κοντά την πιο καινούργια Alfetta, αυτομάτως ένας νέος έρωτας είχε γεννηθεί.
Περίεργο πράγμα για έναν πιτσιρικά να ερωτεύεται ένα τετράπορτο αλλά, στα δικά μου μάτια, η καινούργια μπερλίνα από το Μιλάνο ήταν πιο κομψή, πιο αθλητική, πιο φρέσκια απ΄τη Giulia. Θυμάμαι ακόμα τη βόλτα που με πρωτοπήγε ο Νικόλας, ένας μεγαλύτερος φίλος. Με δίπλωμα, νόμιμος και την Alfetta του μπαμπά του. Κάπου στα νότια ήταν, τέλη των ’70s. Αυτοκίνητο-ποίημα για όσους κατείχαν την τέχνη. Η εποχή που η Alfa απευθυνόταν σε Πραγματικούς Οδηγούς. Και σε «πεινασμένους» πιτσιρικάδες σαν του λόγου μου.
Θυμάμαι τη στιγμή που μου καρφώθηκε βαθιά στη μνήμη.Ήταν στην οδό Αχιλλέως στην Αμφιθέα, εκεί που διασταυρώνεται με τη Λεωφόρο Αμφιθέας. Τότε επιτρεπόταν να κάνεις αριστερά. Σήμερα, κανονικά απαγορεύεται αλλά και πάλι είναι σα να επιτρέπεται. Όλοι κάνουν αριστερά, πάνω από τις γραμμές του τραμ. Ελλαδάρα.
Τότε, όμως, περίμενες να ανάψει από μακριά το πράσινο φανάρι, έπαιρνες φορά, γέμιζες 1η, 2η, 3η ταχύτητα και πάνω εκεί, στην αριστερή για Αμφιθέας, ο Νικόλας κατέβασε απότομα σε 2η με αυτό το υπέροχο 5άρι σασμάν της εποχής. Η Alfetta έσπασε εύκολα πίσω πρόσφυση, δίπλωσε αρχοντικά και ο ήχος από τα διπλά καρμπιρατέρ γέμισε ηδονικά την καμπίνα. «Κόλλησα».
Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.
Όλες οι ειδήσεις
H Jaguar, η «woke» καμπάνια και η τέχνη του να δημιουργείς… χαμό
Hyundai Inster: Ξεκίνησαν οι πρoπαραγγελίες, ποιες είναι οι πρώτες ενδείξεις για την τιμή του