Η BMW ανακατεύει την «τράπουλα» και ο σχεδιασμός των νέων μοντέλων της αλλάζει, με τον επικεφαλής σχεδιασμού να μετακομίζει στη Rolls-Royce.
«Ήταν δίκιο κι έγινε πράξη» θα έλεγε κάποιος… πονηρός, αφού οι άνθρωποι της BMW έχουν ακούσει και διαβάσει τον… εξάψαλμο τα τελευταία χρόνια. Αφορμή ο σχεδιασμός των τελευταίων της μοντέλων, ο οποίος φαίνεται πως δεν άγγιξε τους φανατικούς της Βαυαρικής μάρκας. Χιλιάδες είναι οι δημοσιεύσεις, τα βίντεο και οι φωτογραφίες που βάζουν νέες και παλαιότερες-κλασσικές BMW δίπλα-δίπλα και αναρωτιούνται… τι πήγε στραβά; Ο εν λόγω σχεδιασμός ήταν έργο του (πρώην πια) επικεφαλής σχεδιασμού, Domagoj Dukec, ο οποίος μετακομίζει στη Rolls-Royce.
Ο Dukec ηγήθηκε της ομάδας σχεδιασμού της BMW από τον Απρίλιο του 2019 και, εκτός από αυτοκίνητα που δίχασαν τον «λαό» της εταιρείας, μας άφησε και το αξεπέραστο quote: «Ο καλός σχεδιασμός δεν έχει να κάνει με το αν (το αυτοκίνητο) είναι όμορφο ή άσχημο». Κάπως έτσι εξηγούνται όλα…
Τη θέση του Dukec παίρνουν 2 άνθρωποι, με τον πρώτο να είναι ο Maximilian Missoni, πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Polestar. Επόμενη «αποστολή» του Missoni είναι ο σχεδιασμός των μεγαλύτερων νέων μοντέλων της BMW, ενώ ο Oliver Heilmer (πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Mini) θα αναλάβει τα μοντέλα μεσαίου μεγέθους και τα compact.
Μένει να δούμε αν ο ανανεωμένος σχεδιασμός θα βοηθήσει την BMW να αλλάξει την κοινή γνώμη, η οποία στην συντριπτική πλειοψηφία της ήταν πολύ αρνητική. Ωστόσο, οι πωλήσεις της γερμανικής μάρκας λένε μια άλλη ιστορία, με την BMW να σπάει κάθε ρεκόρ το 2023, παραδίδοντας συνολικά 2.252.793 νέα αυτοκίνητα.
Θα μπορούσε αυτός ο αριθμός να ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακός αν τα μοντέλα της BMW δεν κρατούσε… πίσω ο σχεδιασμός; Πιθανότατα, μένει να δούμε αν οι δραστικές αλλαγές θα ανεβάσουν την BMW ακόμα ψηλότερα.
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Πώς θα κινούνται τα φορτηγά του μέλλοντος;
Νέος ΚΟΚ: Πότε πάει για κατάθεση; Τι περιλαμβάνει;
Δοκιμάζουμε τη νέα Porsche Taycan 4S: Faster, Higher, Further