Το «Απόλυτο Μηχάνημα Οδήγησης» συμπύκνωνε ό,τι ακριβώς πρέσβευε η εταιρεία και συνέχισε να πρεσβεύει επί τρεις δεκαετίες: Ένα BMW ήταν το σύμβολο επιτυχίας και ανεξαρτησίας των baby boomer. Όλοι το ήθελαν
Ήταν το «Απόλυτο Μηχάνημα Οδήγησης». Ηταν πετυχημένο motto γιατί σε έναν κόσμο με πολλά ξενέρωτα τετράτροχα κουτιά, ένα BMW, πισωκίνητο, αθλητικο και οδηγοκεντρικο, έκανε τη διαφορά…
Το σλόγκαν πρωτοεμφανίστηκε τη δεκαετία του ’70 και είχε δύο στόχους. Ο πρώτος ήταν να επαναπροσδιορίσει τη BMW απέναντι, κυρίως, στιη Mercedes.
Τότε, η τελευταία ήταν συνώνυμο της πολυτέλειας. Όχι ότι τα BMW δεν ήταν και αυτά πολυτελή. Έπρεπε, όμως, να παίξουν επικοινωνιακή «μπάλα» με το κοινό σε άλλο γήπεδο.
… Διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Αγόρασε η σύζυγος του Zelensky, Olena, Bugatti Tourbillon έναντι 4,5 εκατομμυρίων;
Δοκιμή MG ZS 1.0 MT 111PS: Τουρμπίζει το Value for Money
Πρώτες εντυπώσεις από την ηλεκτρική Lotus Emeya: Κινέζος Sir