STYLE

Αυτό είναι το μοναδικό Koenigsegg Chimera του προέδρου της FIA

afto-einai-to-monadiko-koenigsegg-chimera-tou-proedrou-tis-fia-721886

Koenigsegg Chimera: Όσο «τρέλα» και να έχεις, πιθανότατα ένα Jesko ή ένα Agera RS θα στη… γιατρέψουν, εκτός άμα είσαι ο πρόεδρος της FIA.

“Chimera”, ή… καλύτερα «Χίμαιρα» ήταν το όνομα του φοβερού και τρομερού τέρατος της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας το οποίο διέθετε σώμα κατσίκας, κεφάλι λιονταριού και ουρά-φίδι. Αυτό το μυθικό υβρίδιο θηλαστικού και ερπετού που έβγαζε φωτιές απ’ το στόμα έδωσε και το όνομά του στο μοναδικό κατασκεύασμα της Koenigsegg, ένα “1 off” το οποίο δημιουργήθηκε για χάρη του προέδρου της FIA, και καλού πελάτη της σουηδικής μάρκας, Mohammed Ben Sulayem.

Σε μια από τις λίγες φορές που το όνομα ενός αυτοκινήτου ταιριάζει όντως με αυτό, το απίθανο Chimera είναι προϊόν του «παντρέματος» τριών μοντέλων της Koenigsegg. Το Chimera βασίζεται στο Agera RS, δανείζεται το -προσομοιωμένο- χειροκίνητο κιβώτιό του από το CC850 και τον παντοδύναμο κινητήρα του Jesko. Ωστόσο, αυτό το τέρας δεν φτύνει φλόγες από το στόμα, αλλά από την… ουρά.

Koenigsegg Chimera

Το αποτέλεσμα του παντρέματος τριών εμβληματικών μοντέλων της Koenigsegg είναι άκρως εντυπωσιακό, με τον Ben Sulayem να τρίβει σίγουρα τα χέρια του από ικανοποίηση. Άλλωστε, ο μεγιστάνας προσθέτει ένα αυτοκίνητο του οποίου όμοιο δεν υπάρχει. Το μοναδικό Koenigsegg Chimera τροφοδοτείται από τον twin-turbo V8 κινητήρα του Jesko, ο οποίος αποδίδει 1.280 ίππους με βενζίνη πρατηρίου και… 1.600 με μείγμα αιθανόλης (E85).

Koenigsegg Chimera

Σε σύγκριση με το Jesko, το Koenigsegg Chimera ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο και διαθέτει, εκτός από τον κινητήρα, και το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Ωστόσο, το μοναδικό κατασκεύασμα έχει και ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων από το CC850, το οποίο είναι απόλυτα λειτουργικό, τουλάχιστον στο μάτι (και κυρίως στο αυτί).

Koenigsegg Chimera

Ο συνδυασμός τριών διαφορετικών αυτοκινήτων σε ένα δεν ήταν ακριβώς εύκολη δουλειά, ειδικά αν αναλογιστούμε πως το Agera είναι πλέον 14 χρονών. Χρειάστηκε αρκετό «κόψε-ράψε» από του Σουηδούς, ενώ τα -παροπλισμένα πια- ηλεκτρικά συστήματα, όπως και η παλιά μπαταρία έχουν αντικατασταθεί.

H Koenigsegg παραδέχεται πως η ανανέωση ενός παλιού μοντέλου κοστίζει αρκετά, οπότε είναι προτιμότερο να αγοράσεις απλώς ένα νέο. Ωστόσο, αυτό λίγη σημασία έχει αν η τσέπη σου είναι τόσο… βαθιά όσο του προέδρου της FIA.

Βίντεο: Top Gear

Όλες οι ειδήσεις

F1: Στη δημοσιότητα το τρέιλερ της νέας ταινίας του Μπραντ Πιτ – Υποδύεται βετεράνο πιλότο της Φόρμουλα 1

Σίγουρα προφέρεις σωστά τα ονόματα των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Δοκιμή Ducati Multistrada V4S Grand Tour: Όταν το Touring μοιάζει παιχνιδάκι

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο