Εντελώς νέα προσέγγιση ακολούθησε η Lamborghini στη σχεδίαση της Temerario και ο στόχος μεταξυ άλλων ήταν και το βάρος
Στα μέσα Αυγούστου η Lamborghini αποκάλυψε την Temerario, το αυτοκίνητο που αντικαθιστά την Huracan. Η αποστολή είναι πολύ δύσκολη, μιας και η Huracan, αποτελεί το απόλυτο best seller στην ιστορία του ιταλικού οίκου, με περισσότερες από 20.000 πωλήσεις, στα δέκα έτη που έχει συμπληρώσει στην αγορά.
Με αυτά τα δεδομένα, η Lamborghini ήταν πολύ προσεκτική στην σχεδίαση και εξέλιξη του αυτοκινήτου, θέλοντας να προσδώσει στην Temerario το χαρακτήρα και τη τοποθέτηση στην αγορά της Huracan αλλά με έναν απαρέγκλιτο επίσης στόχο: να υπάρχει βελτίωση παντού.
Έχοντας εγκαταλείψει την κοινή πλατφόρμα με την Audi, η Lamborghini δημιούργησε την Temerario από λευκό χαρτί, εξετάζοντας όλα τα δεδομένα. Όντας υβριδική υλοποίηση, θα έπρεπε να εξοικονομηθεί βάρος από παντού, προκειμένου να αντισταθμιστούν στο… ζύγι τα πρόσθετα κιλά από την μπαταρία, τους ηλεκτροκινητήρες και όλα τα απαραίτητα για τη λειτουργία τους, παρελκόμενα.
Αν υπάρχει λοιπόν ένα στοιχείο της Temerario που να αντανακλά περισσότερο τη συγκεκριμένη προσέγγιση, αυτό είναι το πλαίσιο. Όπως και στην Huracan, το υλικό κατασκευής είναι το αλουμίνιο, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση τα δομικά τμήματα που χρησιμοποιούνται είναι τα μισά, ενώ οι κολλήσεις και οι «ραφές» σε αυτά, έχουν μειωθεί κατά 80%.
Το αποτέλεσμα είναι ένα πλαίσιο που όχι μόνο είναι ελαφρύτερο από αυτό της Huracan αλλά και πιο στιβαρό, καθότι η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25%, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τη δυναμική συμπεριφορά της Temerario στο δρόμο.
Το νέο πλαίσιο είναι επίσης και «χωροταξικά» βελτιωμένο, προσφέροντας περισσότερο χώρο στην καμπίνα των επιβατών, συγκριτικά πάντα με την Huracan, παρά την ύπαρξη πρόσθετου εξοπλισμού από το υβριδικό σύστημα.
Η ισχύς που πρέπει να διαχειριστεί η αλουμινένια δομή της Temerario είναι 920 ίπποι, παραγόμενοι συνδυαστικά από τον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0-λίτρων και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε2,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 340 χλμ./ώρα.
Τώρα σε ότι αφορά στο βάρος, που είναι και το ζητούμενο, η Τemerario ζυγίζει 1.690 κιλά, όταν η Huracan σταματούσε την ένδειξη στα 1.510 κιλά. Από την άλλη, η Huracan απέδιδε στην πιο ισχυρή της έκδοση, 640 ίππους. Αν τα βάλουμε κάτω, έχουμε μια αύξηση βάρους 12% και μια αύξηση ισχύος 44%. Η μάζα είναι μάζα βέβαια και δεν αρκεί απλά περισσότερη ισχύ για να αντισταθμιστεί η αύξηση της.
Είναι πιο… σοφιστικέ το θέμα και έχει να κάνει με στήσιμο, αναλογίες και κατανομές βάρους, σετάρισμα αναρτήσεων κ.ο.κ. Πιστεύουμε ότι στη Lamborgini, κάτι ξέρουν από αυτά, δε νομίζετε και εσείς;
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Νικητής ο Σάινθ της Ferrari στο Μεξικό
Κάναμε 1.400 χιλιόμετρα με τη νέα Ford Mustang Dark Horse των 453 ίππων