Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να επιτύχει μείωση των ατυχημάτων σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης που προκαλούνται από καιρικά φαινόμενα
Όσο η τεχνολογία στα σύγχρονα αυτοκίνητα κερδίζει έδαφος, τόσο οι συνέργειες μεταξύ των ηλεκτρονικών συστημάτων θα γίνονται περισσότερες, με τους κατασκευαστές να ανακαλύπτουν συνεχώς νέα πεδία εφαρμογών. Μάλιστα η τάση αυτή, μπορεί να συμπεριλάβει και επί μέρους στοιχεία ενός αυτοκινήτου τα οποία μέχρι πρότινος ήταν απολύτως αναλογικά ή μηχανικά.
Το μόνο που χρειάζεται, είναι να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να αντληθούν δεδομένα από τη λειτουργία τους. Σε αυτό το δρόμο βρίσκονται πολλές εταιρείες ελαστικών, που τοποθετούν αισθητήρες και άλλα στοιχεία καταγραφής στα προϊόντας τους και η Goodyear, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει φυσικά απ΄όλο αυτό.
Η εταιρεία ελαστικών συνεργάστηκε με την TNO , έναν ανεξάρτητο ερευνητικό οργανισμό που εδρεύει στην Ολλανδία, για την παραγωγή ενός ελαστικού με ενσωματωμένους αισθητήρες, οι οποίο ανιχνεύουν επικίνδυνες συνθήκες του δρόμου που προκαλούνται από τα καιρικά φαινόμενα.
Όταν τα ελαστικά αυτά καταγράψουν βροχή, πάγο ή χιόνι στέλνουν τα δεδομένα στην κεντρική επεξεργαστική μονάδα του αυτοκινήτου και με αυτό τον τρόπο αναπροσαρμόζεται ο τρόπο λειτουργίας των αυτόνομων συστημάτων ασφαλείας που αφορούν την πέδηση, όπως το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση επικίνδυνης εγγύτητας με προπορευόμενο όχημα ή με πεζούς και εμπόδια στο δρόμο.
Ουσιαστικά, τα ελαστικά αυτά «ενημερώνουν» το αυτοκίνητο για τις συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης και έτσι, αναλόγως του αν πρόκειται για νερό, χιόνι ή πάγο, η λειτουργία και η επίδραση των ADAS προσαρμόζεται αναλόγως, προκειμένου να υπάρχει η μέγιστη αποτελεσματικότητα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Για παράδειγμα, αν οι συνθήκες του οδοστρώματος είναι ολισθηρές, τότε η αυτόματη πέδηση μπορεί να ενεργοποιείται σε αποστάσεις μεγαλύτερες από αυτές που το σύστημα είναι ρυθμισμένο να επιδρά σε στεγνό δρόμο.
Με μια ασφαλέστερη απόσταση πέδησης, ένα όχημα είναι λιγότερο πιθανό να συγκρουστεί με ένα άλλο σταματημένο όχημα ή άλλο αντικείμενο στο δρόμο, λέει η Goodyear, που ονομάζει αυτή την τεχνολογία έξυπνων ελαστικών, SightLine. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να αποτρέψει με επιτυχία συγκρούσεις ακόμη και σε περιβάλλοντα χαμηλής τριβής όπως βροχή, χιόνι ή πάγοςμ ενώ το νέο της αυτό σύστημα μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και σε ταχύτητες έως και 50 μίλια/ώρα (80 χλμ/ώρα), λέει η Goodyear.
Όλες οι ειδήσεις
Μπαταρίες ηλεκτρικών: Χάνουν το 5% της χωρητικότητας στα πρώτα 30.000 χλμ.
Δοκιμή Seres 5: Πώς είναι τελικά το κινέζικο SUV;
Ανατροπή στη λίστα με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα: η Lexus χάνει την πρώτη θέση