Η μικρότερη έκδοση P6 του ηλεκτροκίνητου Volvo XC40 Recharge διαθέτει την ίδια εμφάνιση με την τετρακίνητη Ρ8 αλλά προσφέρει σαφώς μικρότερη κατανάλωση ενέργειας.
Η σειρά XC40 της Volvo διαθέτει μια μεγάλη γκάμα επιλογών με κινητήρες βενζίνης (παλαιότερα υπήρχαν και εκδόσεις με κινητήρα diesel), plug-in υβριδικά, ήπια υβριδικά αλλά και ηλεκτρικές εκδόσεις. Έτσι δίπλα στη έκδοση "twin" με τα 408 άλογα ήρθε να προστεθεί και το Ρ6, ένα XC40 Recharge με ηλεκτροκινητήρα 231 ίππων και 330 Nm ροπής, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, μια επιλογή αντίθετη από το συνηθισμένα, ίσως και γιατί η πλατφόρμα CMA είχε σχεδιαστεί για όλες τις εκδοχές. Ατού παραμένει ο όγκος και η εντυπωσιακή σχεδίαση, που αποπνέει αίσθηση πολυτέλειας, ένα χαρακτηριστικό των Volvo τελευταίας γενιάς.
Το XC40 Recharge P6 ταξίδεψε μαζί με το αδελφάκι του C40, έως τον Κορινθιακό κόλπο, όπου εκεί χώρισαν οι δρόμοι τους και μεν το C40 τράβηξε προς τη θάλασσα και το Πόρτο Γερμενό, το δε XC40 άρχισε να ανεβαίνει προς την κορυφή του Κιθαιρώνα. Η μέση κατανάλωση στην Αττική Οδό μέχρι τη έξοδο για Μάνδρα ήταν 17,4 kWh/100 χλμ. (με 110 χλμ./ώρα), για να πέσει στα 17 kWh στο επαρχιακό δρόμο μέχρι τα Βίλια, για να αρχίσει να αυξάνεται ξανά όσο πλησιάζαμε στην κορυφή.
Μετά από 80 χιλιόμετρα το ηλεκτρικό Volvo είχε χρησιμοποιήσει το 38% της μπαταρίας με την αυτονομία να πέφτει όσο ανέβαινε η κατανάλωση. Αλλά φυσικά τα πράγματα θα διαφοροποιηθούν στη αντίθετη πορεία και χάρη τη σχετικά μεγάλη αυτονομία που χαρίζει η μπαταρία των 75kWh η επιστροφή στην πρωτεύουσα μπορεί να γίνει δίχως φόρτιση ή άγχος για επάρκεια της ηλεκτρικής ενέργειας.
Αθήνα ------------------------------------------------- Κιθαιρώνας
Απόσταση 80 χλμ.
Μέση κατανάλωση 18,8 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 110 χλμ./ώρα) 17,4 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 330 χλμ.