Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις και να πετύχει τους εμπορικούς της στόχους, η Volkswagen προχωρά σε μειώσεις τιμών της σειράς ID.
Σύμφωνα με το Automotive News, ο γερμανικός κολοσσός μείωσε τις τιμές των ηλεκτρικών μοντέλων της σειράς ID. στη γαλλική αγορά, το Βέλγιο και πολλές άλλες αγορές της Βόρειας Ευρώπης. Επιπλέον, τα τοπικά υποκαταστήματα έχουν προσαρμόσει τις προσφορές τους σύμφωνα με τις ανάγκες και τα αιτήματα των πελατών. Ο CEO της Volkswagen, Oliver Blume, είχε δηλώσει πως η γερμανική μάρκα δεν σκοπεύει να μπει σε έναν «πόλεμο» τιμών με την Tesla και άλλους ισχυρούς «παίχτες» της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σκοπός της Volkswagen είναι «η επίτευξη φιλόδοξων επιχειρηματικών στόχων» και η αντιμετώπιση της επιβράδυνσης των παραγγελιών που έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα στην εταιρεία, ξεκινώντας από την αναγκαστική μείωση βαρδιών σε διάφορα εργοστάσιά της.
Στη Γαλλία η αναθεώρηση των τιμοκαταλόγων ήταν απαραίτητη, υπολογίζοντας και τις νέες επιδοτήσεις που δρομολογήθηκαν από το Παρίσι. Συγκεκριμένα, με τις νέες τιμές σχεδόν όλες οι εκδόσεις του ID.3, του ID.4 και του ID.5 θα έχουν πρόσβαση σε επιδοτήσεις από 5 χιλιάδες έως 7 χιλιάδες ευρώ που παρέχει η κυβέρνηση. Για παράδειγμα, το ID.3 Pro με μπαταρία 58 kWh διατίθεται στην τιμή των 39.990 ευρώ, ενώ η έκδοση με μπαταρία 77 kWh ξεκινά από τα 44.310 ευρώ. Στον προηγούμενο τιμοκατάλογο, η πιο «οικονομική» παραλλαγή ήταν η Pro Performance, που ξεκινούσε από τα 42.990 ευρώ.
Το ID.4 ξεκινά από 43.990 ευρώ, τιμή 7 χιλιάδες ευρώ χαμηλότερη από τα 51 χιλιάδες ευρώ που κόστιζε προηγουμένως. Το ID.5 ID κοστίζει 50.500 ευρώ και το Life Max 51.500, 8.150 λιγότερο από το 2023 Pro Performance. Παρόμοιες περικοπές έχουν γίνει και στη Νορβηγία, με το ID.3 να ξεκινά από τις 358.000 κορώνες (31.700 ευρώ), από τις 500.000 που κόστιζε προηγουμένως, ενώ το ID.4 έχει βασική τιμή 413.000 κορώνες.
Στη Γερμανία, το compact sedan προσφέρεται στα 39.995 ευρώ, ενώ στο Βέλγιο, η τιμή του ID.3 θα πέσει στα 37.990 ευρώ. Τέλος, στη Σουηδία, ένα ID.3 Pro Performance Edition, για παράδειγμα, κοστίζει 460.000 κορώνες (41.115 ευρώ), σε σύγκριση με την προηγούμενη τιμή των 479.000.
Όλες οι ειδήσεις
Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το νέο supercar της Maserati! [Βίντεο]
Δοκιμή Volkswagen Golf eTSI DSG 130 PS: Ακόμα πιο οικονομικό!
Δοκιμή Volvo C40 RWD Extended Range: Ένας πισωκίνητος «ταξιδιώτης»