Q-ELECTRIC

Volkswagen ID.Every1: Αυτό είναι το ηλεκτρικό VW των 20.000 ευρώ

volkswagen-id-every1-afto-einai-to-ilektriko-vw-ton-20-000-evro-752455

Ένα ηλεκτρικό Volkswagen που απευθύνεται σε όλους και φιλοδοξεί να αποτελέσει «το BEV του λαού» με την χαμηλή τιμή του

Mε μια παρουσίαση στην οποία κυρίαρχησε το μήνυμα της επιστροφής στις βασικές ρίζες της Volkswagen, το όνομα της οποίας σημαίνει «το αυτοκίνητο του λαού», έγιναν τα αποκαλυπτήρια του ID.Every1.  Η VW έπαιξε έξυπνα με την ονοματοδοσία του μοντέλου, αφού το Every1 διαβάζεται σαν «Εveryone», που σημαίνει «Όλοι», υποστηρίζοντας το μήνυμα της «συμπερίληψης» των πάντων στην νέα της αυτή εποχή, με την τιμή του αυτοκινήτου, που αναμένεται στα 20.000 ευρώ.

Το Every1 ανήκει στην οικογένεια ηλεκτρικών αστικών αυτοκινήτων και βασίζεται στην πλατφόρμα MEB της εταιρείας, όπως το επίσης επικείμενο ID.2all αλλά και το ID. GTI Concept.  Πρόκειται για έναν έμμεσο αντικαταστάτη του e-up!, αλλά σημαντικά μεγαλύτερο: με μήκος 3.880 χλστ., πλάτος 1.816 χλστ. και ύψος 1.490 χλστ., προσφέρει χώρο για τέσσερα άτομα και 305 λίτρα για τις αποσκευές, που είναι αρκετά περισσότερα από το μέσο όρο της μικρής κατηγορίας.

Σχεδιαστικά, το ID. Every1 αντλεί έμπνευση από το πρώτο Golf, με λιτές γραμμές και μαύρο περίγραμμα στο πίσω τζάμι, όπως το GTI του 1976. Οι ζάντες των 19 ιντσών δένουν αρμονικά με το αμάξωμα, αν και πιθανότατα θα υπάρχουν μικρότερες επιλογές για καλύτερη άνεση και αυτονομία.

Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο, με διάταξη που θυμίζει το Polo. Στο ταμπλό δεσπόζει μια μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment, βασισμένη σε νέα αρχιτεκτονική λογισμικού που έχει αφήσει στο παρελθόν τα προβλήματα και τα bugs. Η VW υπόσχεται μάλιστα, ότι το ID.1 θα  μπορεί να αναβαθμίζεται με νέες λειτουργίες καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του, ανάλογα με τις ανάγκες των ιδιοκτητών του. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι κάποιες δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών, κάτι που γίνεται όλο και πιο συχνό στη βιομηχανία αυτοκινήτου.

Παράλληλα, υπάρχει ανεξάρτητος πίνακας οργάνων, φυσικά κουμπιά στο τιμόνι και μια ρυθμιζόμενη κεντρική κονσόλα σε ράγες, παρόμοια με του ID. Buzz. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό αποτελεί και η ράγα στο ταμπλό, στην πλευρά του οδηγού, όπου μπορεί να τοποθετηθεί tablet ή εναλλακτικά ράφι που λειτουργεί και σαν μικρό αναδιπλούμενο τραπεζάκι. Δεν τελειώνουν εκεί οι καινοτομίες. Το κουτάκι που φαίνεται μεταξύ των καθισμάτων, είναι στην πραγματικότητα ένα αποσπώμενο bluetooth ηχείο που «έρχεται» με το ID.Every1.

Το ID. Every1 βασίζεται στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα MEB και εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων, επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Αν και η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχει ανακοινωθεί, η VW υπόσχεται ελάχιστη αυτονομία 250 χλμ.

Η παραγωγή του τελικού μοντέλου ID.1, που θα προκύψει από το πρωτότυπο ID. Every1, αναμένεται το 2027. Παράλληλα, η VW ετοιμάζει το μεγαλύτερο ID.2, το οποίο θα λανσαριστεί το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις GTI και crossover ID.2X.

Gallery

 

 

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγούμε το νέο Citroen C3 Aircross στη Βαρκελώνη

Bάζουν σήματα άλλων εταιρειών στα Tesla τους, ποιος είναι ο λόγος

Hyundai Motor Turkiye: Οι «γείτονες» θα παράγουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο