Ανάμεσα στα bZ4X και Urban Cruiser με ξεχωριστό χαρακτήρα και τρεις εκδόσεις ισχύος, από 167 δικίνητους, μέχρι 343 τετρακίνητους ίππους
Ένα μοντέλο της κατηγορίας C έλειπε από την Toyota, για να καλύψει τις βασικές κατηγορίες της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Έτσι, μετά το bZ4X και το Urban Cruiser -και ενώ αναμένεται να αποκαλυφθούν άλλα τρία νέα BEV μέχρι το 2026, συμπεριλαμβανομένου ενός pick-up – ο Ιάπωνας κατασκευαστής παρουσίασε το C-HR+: ένα μεσαίου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικό SUV, του οποίου το όνομά αντιπροσωπεύει μια ήδη γνωστή οικογένεια crossover μοντέλων.
Στυλιστικά ανεξάρτητο και δομημένο πάνω σε μεγαλύτερη πλατφόρμα, θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες στο τέλος του έτους. Το αποτύπωμα του bZ4X είναι εμφανές στην σχεδίαση, ωστόσο το C-HR+ διαφοροποιείται στο πίσω μέρος, αποκτώντας μια δική του ταυτότητα.
Με μήκος 4,52 μέτρα, μεταξόνιο 2,75 μέτρα, καθώς και πορτμπαγκάζ στα 416 λίτρα, είναι γενικά πιο ευρύχωρο από ένα ένα C-HR plug-in, κάτι που αντανακλάται στην απόσταση των 90 εκατοστών μεταξύ των μπροστά και των πίσω καθισμάτων.
Συνεχίζοντας στο εσωτερικό, η εικόνα είναι παρόμοια με αυτή του νέου bZ4X. Το «+» διαθέτει ταμπλό, στο οποίο είναι τοποθετημένη μια οθόνη 14 ιντσών (με πλοήγηση) για το infotainment που ενσωματώνει και τον έλεγχο του κλιματισμού, ενώ οι αεραγωγοί είναι κρυμμένοι σε μια σχισμή που διατρέχει ολόκληρη τη δομή, σε στυλ Tesla.
Η σειρά C-HR+ είναι δομημένη γύρω από δύο επιλογές σε ότι αφορά την μπαταρία και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με τρία διαφορετικά επίπεδα ισχύος, ενώ το μέγιστο της εμβέλειας ανάμεσα σε αυτές θα φτάνει τα 600 χιλιόμετρα.
Η «βασική» έκδοση θα φέρει μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh, με κίνηση στους εμπρός τροχούς και ισχύ 167 ίππους. Η μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh θα χρησιμοποιείται σε μια επίσης δικίνητη και ισχυρότερη έκδοση με 224 ίππους, αλλά και στην κορυφαία τετρακίνητη έκδοση των343 ίππων, ικανή για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα.
Gallery
Όλες οι ειδήσεις
BMW MOTORRAD Roadshow 2025: Zήσαμε την επέλαση των Βαυαρών στην Αττική
Η ΚΙΑ τρόλαρε τον Έλον Μασκ αλλά… κιότεψε
F1: Λίγες «στροφές» πριν την έναρξη της σεζόν – Αναλυτικά το πρόγραμμα & οι αλλαγές