Η Skoda μόλις αποκάλυψε τις ανανεωμένες εκδόσεις των Enyaq και Enyaq Coupe, μαζί με το πακέτο Sportline. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο πλέον διαθέτει βελτιωμένη αεροδυναμική, πιο πλούσιο εξοπλισμό αλλά και πιο οικολογικά υλικά μέσα στη καμπίνα.
Το Skoda Enyaq παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2020, ενώ η Coupe έκδοση ακολούθησε το 2022. Και οι δύο τύποι αμαξώματος δέχτηκαν ένα facelift, κάνοντας τα ακόμη πιο ανταγωνιστικά στη κατηγορία.
Εμφανισιακά, η πιο σημαντική αλλαγή στο αμάξωμα βρίσκεται στο εμπρός μέρος, με μια πολύ πιο λεπτή μάρκα και ένα νέο σετ από φωτιστικά σώματα που χωρίζονται στα δύο και χρησιμοποιούν τεχνολογία LED Matrix. Η σχεδίαση των διαιρεμένων προβολέων τονίζει περαιτέρω τον χαρακτήρα του μοντέλου, με το πιο λεπτό άνω τμήμα να εκτείνεται απρόσκοπτα στα φτερά και να συμπληρώνεται από έντονους προφυλακτήρες. Πινελιές σε Unique Dark Chrome εμφανίζονται στα γράμματα της Skoda στο καπό, καθώς και στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων και στις πλαϊνές ποδιές. Αυτές οι λεπτομέρειες τονίζονται από το αποκλειστικό για το μοντέλο χρώμα Olibo Green.
Οι αφαιρετικές αλλαγές και τα πιο διακριτικά χαρακτηριστικά, το κάνουν να θυμίζει αρκετά το νέο και μικρότερο Elroq. Από την άλλη, το προφίλ του αυτοκινήτου αλλά και το πίσω μέρος, δεν δείχνουν να έχουν κάποια σημαντική αλλαγή.
Όσον αφορά το εσωτερικό, η Skoda χάρισε στο Enyaq πιο οικολογικά υλικά, ενώ εμπλούτισε τον βασικό του εξοπλισμό. Οι εκδόσεις Sportline αποκαλύφθηκαν μαζί με τις εισαγωγικές επιλογές, αλλά η κορυφαία έκδοση επιδόσεων Enyaq vRS αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα στο άμεσο μέλλον.
Σύμφωνα με τη Skoda, το ανανεωμένο Enyaq έχει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, χάρη στα βελτιωμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, πλέον μπορεί να καλύψει 431-587 χιλιόμετρα (αναλόγως της έκδοσης), μια σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 340-565 χιλιόμετρα της έκδοσης που αντικαθιστά.
Όλες οι ειδήσεις
Honda «0 Series»: Αυτά τα μοντέλα αλλάζουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το αυτοκίνητο
Αυτά τα ελαστικά της Goodyear «αισθάνονται» τη βροχή και τον πάγο
Μπαταρίες ηλεκτρικών: Χάνουν το 5% της χωρητικότητας στα πρώτα 30.000 χλμ.