Q-ELECTRIC

Το Quattroruote στο Balocco με τη νέα Alfa Romeo Junior Veloce

to-quattroruote-sto-balocco-me-ti-nea-alfa-romeo-junior-veloce-722063

Η Alfa Romeo Junior αποκαλύφθηκε και εμείς οδηγούμε την κορυφαία της γκάμας, Veloce, μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 281 ίππους.

του Giovanni Lopes, απόδοση: Autotypos Team

Αν στην αρχή γνωρίζαμε τα σχήματα και τις λεπτομέρειες των πιο προσιτών εκδόσεων, η πρώτη που οδηγούμε είναι η κορυφαία της γκάμας Junior της Alfa Romeo, η Veloce, τα χαρακτηριστικά της οποίας γνωρίζαμε ήδη. Δεν θα είναι το best-seller της γκάμας (από την άλλη κοστίζει 48.500 ευρώ, έναντι 29.900 της υβριδικής έκδοσης 1,2 λίτρων), αλλά είναι σίγουρα το πιο «νόστιμο».

Η εμφάνιση της Junior Veloce, γεμάτη… τσαγανό που δεν διαφέρει πολύ από αυτό των λιγότερο ισχυρών εκδόσεων, εκτός από το χαμηλωμένο σετάρισμα των 25 χλστ., το ειδικό σήμα στο πλάι και, κυρίως, τους τροχούς 20 ιντσών που αναδεικνύει τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες και τους δίσκους 382 x 32 χλστ. μπροστά.

Alfa Romeo Junior Veloce

Η δοκιμή μου ξεκινά στην πίστα Langhe di Balocco, την περιοχή όπου έχουν αναπτυχθεί μοντέλα Alfa Romeo από το 1962 (και μετά). Για όσους δεν το γνωρίζουν, η πίστα απλώνεται σε 20 χιλιόμετρα και καταλαμβάνει τις στροφές των δρόμων που διασχίζουν τους πιο φημισμένους αμπελώνες της ομώνυμης περιοχής στο Πιεμόντε. Εδώ ήθελα να οδηγήσω την Alfa Romeo Junior Veloce σε ένα τμήμα ανοιχτό στην κυκλοφορία, και όχι σε πίστα, σε λειτουργία φυσικής οδήγησης. θα ελέγξουμε τα πάντα με τα εργαλεία του Κέντρου Δοκιμών μας, αλλά στο μεταξύ φαίνεται να έχει περάσει η πρώτη δοκιμή του δρόμου.

Τώρα, όμως, ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στην πίστα…

Alfa Romeo Junior Veloce

Υπό πίεση δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Στην πίστα Misto Alfa, η FIA ενέκρινε και για τις δοκιμές F1, τα 281 άλογα του Dynamic mode είναι έτοιμα (ο οίκος δηλώνει 5,9 δευτερόλεπτα για το 0-100). Αλλά το πιο ευχάριστο μέρος έρχεται στα πιο «ζωντανά» τμήματα, όταν το διαφορικό Torsen-D (πιο συμπαγές και ελαφρύτερο από τις προηγούμενες γενιές) βγάζει καλά τα 345 Nm ροπής στο έδαφος, αποφεύγοντας το… πατινάζ του μέσα τροχού. Η οδική συμπεριφορά της Alfa Romeo Junior Veloce είναι πολύ καλή και η υποστροφή είναι σχεδόν άφαντη.

Τα αμορτισέρ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι, αποκλειστικά για αυτήν την έκδοση, περιορίζουν τις στρέβλωση του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης και τα σπορ καθίσματα τυλίγουν καλά τον οδηγό. Κατά το φρενάρισμα, λοιπόν, η ανάκτηση ενέργειας σταματά στο Dynamic mode, εκτός αν την πιέσετε με το κουμπί B κοντά στον επιλογέα ταχυτήτων. Όσο για τον ήχο, στην ηλεκτρική Alfa Romeo Junior Veloce δεν ήθελαν να το παρακάνουν, και το ηχητική εξομοίωση του ήχου του κινητήρα δεν είναι υπερβολική. Από την άλλη, όσοι αγαπούν το είδος θα άξιζαν μερικά ντεσιμπέλ παραπάνω, τουλάχιστον στο Dynamic mode.

Όλες οι ειδήσεις

«Μοδάτοι» βουλευτές με νέα αυτοκίνητα

BMW S 1000 XR – Η τρέλα που πάει στα βουνά και στην πίστα

Η εντυπωσιακή γκάμα της Lamborghini σε 10 υπέροχα «κλικ»

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο