H Volkswagen επέλεξε να αποκαλύψει το νέο της ηλεκτρικό sedan στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας. Το ID.7 αποτελεί την έκδοση παραγωγής του ID.Aero και θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2023. Η VW «τύλιξε» το αυτοκίνητο με ένα ιδιαίτερο καμουφλάζ, αλλά αποκάλυψε το εσωτερικό του αλλά και μερικές τεχνολογίες που θα το κάνουν να ξεχωρίσει.
Η σιλουέτα του ID.7 είναι παρόμοια με αυτή του ID.Aero (ένα concept car που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2022), διατηρώντας τον αεροδυναμικό χαρακτήρα, αλλά υπάρχουν μικρές διαφορές, όπως ο πιο απλός σχεδιασμός στα LED φώτα, οι μεγαλύτεροι καθρέπτες στα πλάγια και οι ελαφρώς ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες.
Το καμουφλάζ που επέλεξε η Volkswagen εντυπωσιάζει με τα έντονα χρώματα του, ενώ εμπνέεται από τους κωδικούς QR. Για να πετύχει αυτό το εφέ, η VW εφάρμοσε 40 στρώσεις χρώματος με ανακλαστικές ιδιότητες, επιτρέποντας σε 22 σημεία του αμαξώματος να μπορούν να φωτιστούν ανεξάρτητα και να δημιουργουν ένα μικρό σόου όταν συνδέονται με το ηχοσύστημα,
Ευτυχώς, έχουμε μία πλήρη εικόνα για το εσωτερικό του, επιτρέποντας μας να δούμε τον τελικό σχεδιασμό του. Μία μεγάλη οθόνη 15 ιντσών για το σύστημα infotainment, συνδυάζεται με ένα μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων και το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας της VW. Οι χειρισμοί αφής φωτίζονται, ενώ στο τιμόνι βρίσκουμε ακόμη τους χειρισμούς αφής, οι οποίοι σύντομα θα αντικατασταθούν από φυσικά κουμπιά.
Κάτι ενδιαφέρον στο εσωτερικό είναι οι «έξυπνοι αεραγωγοί». Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύστημα αναγνωρίζει τον οδηγό από το κλειδί που χρησιμοποιεί και θερμαίνει ή ψύχει την καμπίνα, πρωτού αυτός εισέλθει στο αυτοκίνητο. Το σύστημα κλιματισμού μπορεί να διοχετεύσει τον άερα σε μεγάλες περιοχές ή να κατευθύνει τη ροή κατευθείαν στα σώματα των επιβατών. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να ενεργοποιηθούν για κάθε επιβάτη, μέσω της κεντρικής οθόνης ή φωνητικών εντολών.
Το VW ID.7 βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ, η οποία έχει αναβαθμιστεί στην έκδοση ΜΕΒ+ για αυξημένη αυτονομία και βελτιωμένες ταχύτητες φόρτισης. Δεν έχουμε κάποια πληροφορία όσον αφορά τους κινητήρες, αλλά μαντέυουμε πως θα διατίθεται με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Η εταιρεία περιέγραψε το μοντέλο ως ένα «αποδοτικό ηλεκτρικό sedan με μεγάλη αυτονομία», ανακοινώνοντας την εκτιμώμενη αυτονομία, που φράνει τα 700 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, σύμφωνα με τα τα πρότυπα WLTP.
Το ID.7 έχει μεταξόνιο μήκους 2.969 χιλιοστών. Είναι 94 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του Tesla Model 3 και 20 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του Hyundai Ioniq 6, τα δύο αυτοκίνητα που αποτελούν τον ανταγωνισμό του. Μάλιστα, είναι 165 χιλιοστά μεγαλύτερο από το μεταξόνιο του Passat, προσφέροντας έτσι μία πολύ πιο ευρύχωρη καμπίνα.
Το ID.7 θα διατεθεί σε τρεις ηπείρους: Ευρώπη, Ασία και Αμερική. Η επίσημη παρουσίαση του προγραμματίζεται για το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Για την Ευρωπαική αγορά, η παραγωγή του ID.7 θα γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο εργοστάσιο του Emden στη Γερμανία, δίπλα στο ID.4. Το ηλεκτρικό σεντάν θα είναι το έκτο μοντέλο στη γκάμα ID της Volkswagen και ένα από τα 10 νέα EV που θα δούμε μέχρι το 2026.
https://www.youtube.com/watch?v=fmshmAgg1TM
Όλες οι ειδήσεις