Q-ELECTRIC

Το ηλεκτρικό Volkswagen Golf ίσως πάρει τη θέση του ID.3

to-ilektriko-volkswagen-golf-isos-parei-ti-thesi-tou-id-3-699076

Η ίδια η Volkswagen αναφέρει πως πλέον φαίνεται να μην υπάρχει αρκετός χώρος στη γκάμα της και για τα δύο μοντέλα.

Φαίνεται ότι το μικρό ηλεκτρικό της Volkswagen θα κάνει τον κύκλο του σε λίγα χρόνια. Μετά την αντικατάσταση του e-Golf από το ID.3, φαίνεται ότι οι άνθρωποι στο Wolfsburg σχεδιάζουν μια ανεπάντεχη επιστροφή κοντά στο τέλος της δεκαετίας. Ένα στέλεχος της εταιρείας άφησε να εννοηθεί έντονα ότι το ID.3 μπορεί να αποσυρθεί μετά από μία μόνο γενιά για να ανοίξει ο δρόμος για την επιστροφή του ηλεκτρικού Golf.

Golf

Υπενθυμίζουμε ότι το Volkswagen Golf 9ης γενιάς έχει ήδη επιβεβαιωθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό και πρόκειται να κατασκευαστεί στο Wolfsburg στην επερχόμενη πλατφόρμα Scalable Systems του Ομίλου Volkswagen. Ο επικεφαλής της τεχνικής ανάπτυξης της εταιρείας, Kai Grünitz, ρωτήθηκε από βρετανικά μέσα για την τύχη του ID.3 όταν το Golf επόμενης γενιάς βγει στην αγορά.

“Δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά μοντέλα που ταιριάζουν στον ίδιο πελάτη. Έχουμε αρχίσει να εργαζόμαστε σε ένα πλήρως ηλεκτρικό Golf. Έχουμε συγκεκριμένες ιδέες για το πώς θα μοιάζει, αλλά θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η αγορά .”

Golf

Ωστόσο, ακόμα κι αν το ID.3 πάρει φύγει από τη γραμμή παραγωγής, η επιστροφή του ηλεκτρικού Golf δεν θα σηματοδοτήσει αμέσως το τέλος για το ID.3. Ο Grünitz συνέχισε αναφέροντας ότι θα υπάρξει επικάλυψη μεταξύ των δύο μοντέλων, υποδεικνύοντας ότι για ένα άγνωστο χρονικό διάστημα, η Volkswagen θα πουλά και τα δύο μοντέλα.

 

Golf

Στο μεταξύ, το ανανεωμένο Golf της όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε πρόσφατα σηματοδοτεί το τέλος της εποχής για το δημοφιλέστερο χάτσμπακ στην εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ο Grünitz επιβεβαίωσε ότι το λίφτινγκ που δέχτηκε το μοντέλο χρησιμεύει ως “την τελική ταχύτητα” για το μοντέλο, το οποίο γιορτάζει την 50ή του επέτειο το 2024. Ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος θα διατηρήσει το όνομα Golf αφού “είναι η καρδιά της μάρκας”, με περισσότερες από 37 εκατομμύρια μονάδες να παράγονται από το 1974. Το Golf είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Golf

Όχι μόνο το όνομα “Golf” θα αντέξει στην εποχή του ηλεκτρισμού, αλλά και άλλα σημαντικά ονόματα για τη Volkswagen θα επιμείνουν επίσης. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι τα λογότυπα “GTI” και “R” είναι εδώ για να μείνουν, ακόμη και μετά το τέλος της εποχής των κινητήρων βενζίνης. Η Volkswagen σχεδιάζει να σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2033.

ID.3

Ωστόσο δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε την επιστροφή του ηλεκτρικού Golf για να πάρει τη θέση ενός hot hatch της Volkswagen χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αργότερα μέσα στο έτος, το ID.3 GTX που υποσχόταν εδώ και καιρό η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αγορές.

ID.2

Ενώ το επερχόμενο Golf είναι πιθανό να αντικαταστήσει το ID.3, το Polo θα αντικατασταθεί τελικά από το ID.2 όπως όλα δείχνουν. Ας ελπίσουμε ότι η Volkswagen σκοπεύει να δώσει στο μελλοντικό ID.2 το λογότυπο GTI για να τιμήσει την κληρονομιά του προκατόχου της. Τέλος πρέπει να υπενθυμίσουμε πως η εταιρεία εργάζεται επίσης σε στο μικρότερο ID.1.

Όλες οι ειδήσεις

Οδήγηση με χιόνια: Πώς βάζω αλυσίδες στο αυτοκίνητο; – Δείτε το βίντεο με οδηγίες βήμα βήμα

Το νέο VW Golf R ξεπροβάλλει μέσα απ’ τα χιόνια

Οδηγούμε το νέο Honda e:Ny1 που μόλις έφτασε στην Ελλάδα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο