Ο Έλον Μασκ επιστρέφει για να μιλήσει για το Tesla Roadster, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που περιμένουμε εδώ και οκτώ χρόνια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας του Τέξας έχει μάλιστα χρησιμοποιήσει τον λογαριασμό του στο Χ για να αναφέρει ότι η ολοκλήρωση του προγράμματος παραγωγής και η παρουσίαση του αυτοκινήτου έχουν προγραμματιστεί «για την τέλος του έτους, με στόχο να ξεκινήσουν οι παραδόσεις το 2025. Νομίζω ότι θα είναι η πιο εκπληκτική παρουσίαση προϊόντων όλων των εποχών», πρόσθεσε ο Έλον Μασκ.
Tonight, we radically increased the design goals for the new Tesla Roadster.
There will never be another car like this, if you could even call it a car.
— Elon Musk (@elonmusk) February 28, 2024
Το Tesla Roadster παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2017, αλλά έκτοτε αναβάλλεται συνεχώς. Το ντεμπούτο του στην αγορά ήταν αρχικά προγραμματισμένο για το 2020, αλλά στη συνέχεια ακυρώθηκε. Το 2021, ο Έλον Μασκ ανέφερε πως η κυκλοφορία του αναμένονταν να ξεκινήσει το 2022 και στη συνέχεια αλλάζοντας το χρονοδιάγραμμα το μετέφερε για το 2023, αποδίδοντας τις καθυστερήσεις στη «συμφόρηση στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού».
Πριν από λίγους μήνες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla εξέφρασε την ελπίδα να ξεκινήσει η παραγωγή το 2024. Τώρα η παραγωγή του μοντέλου αναβάλλεται εκ νέου, ακόμα κι αν αυτή τη φορά ο Μασκ δεν περιορίστηκε στο να μιλήσει για το timing: «Το Roadster θα επιταχύνει από 0-60 μίλια την ώρα (96 ,56 km/h) σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο», απάντησε ο επιχειρηματίας σε έναν ακόλουθο που ζήτησε πληροφορίες για την επιτάχυνση. «Και αυτό είναι το λιγότερο ενδιαφέρον κομμάτι».
Ως εκ τούτου, το Tesla Roadster θα προκαλέσει τη φυσική και για να το κάνει αυτό το αυτοκίνητο θα εκμεταλλευτεί ένα προαιρετικό πακέτο που αναπτύχθηκε από τη SpaceX, το τελευταίο “θα περιλαμβάνει περίπου 10 μικρούς ενισχυτές πυραύλων τοποθετημένους τέλεια γύρω από το αυτοκίνητο, ικανούς να βελτιώσουν σημαντικά την επιτάχυνση, τη μέγιστη ταχύτητα, το φρενάρισμα και ίσως επιτρέψουν σε έναν Tesla να πετάξει».
Όλες οι ειδήσεις
Bugatti Bolide: Έτσι φρενάρεις… 1.826 ίππους