EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θα αφήνατε μία Lotus να σας πάει βόλτα στο Nürburgring;

tha-afinate-mia-lotus-na-sas-paei-volta-sto-nurburgring-646172

Φαντάζεστε να μπορούσατε να απολαύσετε ένα hot-lap στην θρυλική πίστα του Nürburgring, χωρίς να κρατάτε καν το τιμόνι;

Το να οδηγήσετε το δικό σας αυτοκίνητο στο Nürburgring της Γερμανίας αποτελεί ένα όνειρο για πολλούς λάτρεις του αυτοκινήτου. Ωστόσο, ένας γρήγορος γύρος με τη βοήθεια ενός επαγγελματία οδηγού που γνωρίζει την πίστα απέξω κι ανακατωτά, σίγουρα θα είναι μια ακόμα πιο επική εμπειρία.

Εδώ ερχόμαστε στη Lotus, η οποία φαίνεται να είναι απασχολημένη με αυτήν ακριβώς την ιδέα για τα μελλοντικά της αυτοκίνητα. Το νέο ηλεκτρικό SUV Eletre συνοδεύεται στάνταρ με το σύστημα Lidar, για να διασφαλίσει ότι βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αυτόνομης τεχνολογίας στο δρόμο. Ωστόσο, η ίδια τεχνολογία θα μπορούσε επίσης να επιτρέψει σε ένα Lotus να οδηγήσει τον ιδιοκτήτη της γύρω από το Nürburgring Nordschleife.

Η Eletre αναπτύχθηκε εν μέρει στα 20,8 χλμ. και στις 154 στροφές του Ring, επομένως υποθέτουμε ότι είναι αρκετά ικανή εκεί, αλλά και ότι η Lotus έχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα για να βοηθήσει το αυτοκίνητο να κάνει έναν γρήγορο γύρο από μόνο του.

Θα εμπιστευόσασταν όμως ένα αυτοκίνητο να οδηγείται μόνο του σε τόσο υψηλές ταχύτητες; Θεωρητικά, αυτό θα έπρεπε να είναι πιο ασφαλές, αφού αφαιρείται η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους από την εξίσωση. Ωστόσο, φαντάζεστε πως θα είναι να κάθεστε πίσω απτό τιμόνι χωρίς να το ακουμπάτε, ενώ το αυτοκίνητο στρίβει μόνο του με πάνω από 200 χλμ./ώρα;

Εκτός από το να προσφέρεις απλά βόλτες επίδειξης, μια αυτόνομη λειτουργία του Nürburgring θα ήταν πολύ χρήσιμη στο να σε βοηθήσει να μάθεις την πίστα, η οποία μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο. Στην πραγματικότητα, ο κίνδυνος με το Ring είναι ότι μπορεί κάποιος να φτάσει γρήγορα στο σημείο να νομίζει ότι το έμαθε, ξεκινώντας να οδηγεί λιγότερο προσεκτικά. Στη συνέχεια, φτάνοντας σε μια στροφή που εύκολα κάποιος μπορεί να μπερδέψει με μια άλλη, πιο γρήγορη, ο οδηγός μπορεί να μπει σε μεγάλους μπελάδες, καταλήγοντας στις μπαριέρες.

Μια αυτόνομη λειτουργία θα μπορούσε να βοηθήσει στο να δείξει στο οδηγό τα όρια, ενώ λειτουργεί και ως δίχτυ ασφαλείας, έτοιμο να σας πιάσει αν τα χάσετε, όπως μια λειτουργία ESP Sport μας επιτρέπει να παίζουμε με το πίσω μέρος ενός οπισθοκίνητου αυτοκινήτου.

Θα θέλατε να μάθετε το Ring με λίγη αυτόνομη βοήθεια; Επίσης, θα αφήνατε ένα Eletre να σας οδηγήσει για έναν γρήγορο γύρο κάτω των 8 λεπτών;

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο