Το πολυαναμενόμενο Tesla Cybertruck έκανε ντεμπούτο την περασμένη Πέμπτη και ήρθε επιτέλους η ώρα να δούμε αν όλο το “hype” άξιζε τον κόπο.
Οι παραδόσεις του Cybertruck ξεκίνησαν και το hyperSUV της Tesla είναι τώρα στα χέρια δημοσιογράφων και Youtuber. Αυτό σημαίνει πως ήρθε επιτέλους η ώρα να δούμε αν τα εντυπωσιακά του νούμερα, αλλά και οι πολλές υποσχέσεις της μάρκας και του Έλον Μασκ θα βγουν αληθινές. Οι πρώτες εντυπώσεις φαίνεται πως είναι θετικές, με όσους το οδήγησαν να δηλώνουν εντυπωσιασμένοι. Ας δούμε τι είχαν να πουν.
Ξεκινάμε με τον Jason Cammisa του καναλιού Hagerty στο Youtube. Όπως πάντα, η ανάλυση του Tesla Cybertruck από τον Cammisa είναι εις βάθος, με τον Youtuber να στέκεται ιδιαίτερα στην τεχνολογία της μπαταρίας και την αρχιτεκτονική 48 volt. Στη συνέχεια, το Cybertruck αντιμετωπίζει ένα Rivian R1T και ένα GMC Hummer EV στην ευθεία, αφήνοντας πολύ πίσω και του 2 ανταγωνιστές του, με λάστιχα… off-road!
Ο Cammisa είχε μόνο καλά λόγια να πει για την οδηγική εμπειρία ενός Tesla Cybertruck, ενώ στάθηκε και στα υπέρ της «άτρωτης» κατασκευής του, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα ασφαλές για τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.
Το Tesla Cybertruck πέρασε και από τα χέρια του Marques Brownlee, ο οποίος ωστόσο εντόπισε κάποια προβληματάκια στην ποιότητα κατασκευής του. Υπήρχαν κάποια κενά μεταξύ των πάνελ του αμαξώματος, κάτι το οποίο ευθύνεται κυρίως το υλικό κατασκευής (ανοξείδωτος χάλυβας). Να σημειωθεί πως ο Brownlee δεν οδήγησε ένα Cybertruck παραγωγής, αλλά ένα από τα πρωτότυπα.
Τέλος, το Cybertruck πέρασε και από το μικροσκόπιο του Top Gear, ενώ μίλησε με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Tesla, Franz von Holzhausen και τον Αντιπρόεδρο Μηχανικής Οχημάτων της εταιρείας, Law Moravy. Ο πρώτος αποκάλυψε πως μια από τις εμπνεύσεις για το Cybertruck ήταν ένα από τα υποβρύχια που εμφανίστηκαν στην ταινία James Bond – The Spy Who Loved Me, το οποίο βρίσκεται πια στην ιδιοκτησία του Έλον Μασκ.
Από την άλλη μεριά, ο Moravy δεν παραδέχεται πως το Tesla Cybertruck είναι τελείως αλεξίσφαιρο, αλλά η στιβαρότητα του δεν παύει να το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι η επιτάχυνσή του, κάτι που φαντάζει απίθανο για ένα όχημα που ζυγίζει πάνω από 3 τόνους.