Η νέα έρευνα του BloombergNEF αποκαλύπτει την τεράστια ποσότητα ρεύματος που ξόδεψαν τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέσα στο 2023.
Η Κίνα είναι ξεκάθαρα στην «πρώτη γραμμή» όσον αφορά την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, με καινούργια ηλεκτρικά μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους σχεδόν καθημερινά από την ασιατική χώρα. Ωστόσο, πόσο ρεύμα άραγε καταναλώνουν όλα αυτά τα οχήματα; Επίσης, υπάρχει λόγος για ανησυχία;
Η έρευνα του BloombergNEF αποκάλυψε πως το ρεύμα που καταναλώθηκε για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και plug-in υβριδικών σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης στην Κίνα μέσα στο 2023 ήταν περισσότερο απ’ ότι κατανάλωσε ολόκληρη η χώρα της Ιρλανδίας. Επόμενος… «στόχος» των κινέζων δεν είναι άλλος από την Ελλάδα, με το BNEF να λέει πως, αν συνεχιστεί έτσι η κατάσταση, η Κίνα θα καταναλώσει περισσότερο ρεύμα από τη χώρα μας μέσα στο 2024.
Συγκεκριμένα, 35 τεραβατώρες ρεύματος χρειάστηκαν για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, με την BNEF να λέει πως αυτός ο αριθμός ενδέχεται να φτάσει τις 52 τεραβατώρες στο τέλος του τρέχοντος έτους. Οι αριθμοί είναι πραγματικά εντυπωσιακοί και κάποιος θα περίμενε πως οι υποδομές φόρτισης στην Κίνα θα έχουν ρίξει «λευκή πετσέτα», αλλά όχι…
«Τα δεδομένα στην Κίνα δείχνουν ότι η ηλεκτρική ενέργεια που διανέμεται από δημόσιους φορτιστές είναι ήδη σε σημαντικά επίπεδα, αλλά δεν έχει οδηγήσει σε προβλήματα του ηλεκτρικού συστήματος», λένε οι ερευνητές. Η ασιατική χώρα δείχνει για άλλη μια φορά πως είναι… μίλια μπροστά από τον υπόλοιπο κόσμο σε ότι αφορά την στροφή στην ηλεκτροκίνηση, αφού στους δρόμους της κυκλοφορούν περίπου 20 εκ. αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, ενώ μόλις πέρσι τοποθετήθηκαν 890.000 νέοι δημόσιοι φορτιστές.
Όλες οι ειδήσεις
Ράλι Ντακάρ: Θρίαμβος Σάινθ – 1η νίκη για ηλεκτρικό και 1η για την Audi!
Αυτά τα αυτοκίνητα οδηγεί η πιο γρήγορη… γιαγιά του κόσμου!
Έρευνα: Οι καλύτερες χώρες για οδικά ταξίδια – η θέση της Ελλάδας