Q-ELECTRIC

Στους δρόμους τα Ρομποταξί 6ης γενιάς της Waymo, με τη βοήθεια της Zeekr

stous-dromous-ta-robotaxi-6is-genias-tis-waymo-me-ti-voitheia-tis-zeekr-727647

Η Waymo παρουσίασε τη νέα γενιά Ρομποταξί, επιβεβαιώνοντας έτσι την υιοθέτηση του μοντέλου Zeekr CM1e που παρουσιάστηκε το 2023.

Τα Ρομποταξί της Google βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο, του Λος Άντζελες, του Ώστιν και του Φοίνιξ πραγματοποιώντας περίπου 100.000 κούρσες την εβδομάδα και το αυτοκίνητο που ανακοινώθηκε πρόσφατα αντιπροσωπεύει την 6η γενιά των αυτόνομών της οχημάτων. Ωστόσο, προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ημερομηνία πρεμιέρας.

Ρομποταξί Waymo

Το πρώτο Ρομποταξί που σχεδιάστηκε από το μηδέν

Το αυτόνομο αυτοκίνητο της κινεζικής μάρκας Zeekr (όμιλος Geely) αντιπροσωπεύει μια ριζική αλλαγή σε σύγκριση με το παρελθόν για τη Waymo. Είναι στην πραγματικότητα το πρώτο ειδικά αναπτυγμένο αυτόνομο αυτοκίνητο που δεν προέρχεται από ένα αναπροσαρμοσμένο προϊόν της σειράς, όπως συνέβη πρόσφατα με την Jaguar I-Pace και πολλά άλλα. Αυτή η προσέγγιση κατέστησε δυνατή τη μείωση του κόστους και τη βελτιστοποίηση της ενσωμάτωσης αισθητήρων και καμερών στη σχεδίαση και τη δομή του οχήματος, η οποία δεν πρέπει να υπόκειται στις ανάγκες των παραδοσιακών μοντέλων.

Ρομποταξί Waymo

Συρόμενες πόρτες

Η σχεδίαση του νέου Ρομποταξί της Waymo θυμίζει αυτή ενός μικρού μίνι βαν, με πολύ μικρές προεξοχές, πολύ συμπαγές μπροστινό καπό και μεγάλες συρόμενες πόρτες για εύκολη πρόσβαση. Στο εσωτερικό συναντάμε υφασμάτινες επενδύσεις, οθόνες και τα χειριστήρια τοποθετημένα στα πάνελ των θυρών με μινιμαλιστική σχεδίαση, με μια πραγματική θέση οδήγησης να απουσιάζει. Το CM1 και στην πραγματικότητα γεννήθηκε για την πραγματική αυτόνομη οδήγηση, επομένως δεν περιλαμβάνει τιμόνι και πεντάλ.

Ρομποταξί Waymo

Λιγότεροι αισθητήρες και μεγαλύτερη απόδοση, ακόμα και σε κακές καιρικές συνθήκες

Το νέο Ρομποταξί της Waymo θα υιοθετήσει επίσης λογισμικό νέας γενιάς που θα επιτρέψει τη βελτίωση της απόδοσης του οχήματος σε αντίξοες καιρικές συνθήκες, κάτι που αποτελεί το αδύναμο σημείο της πλατφόρμας. Αυτό θα συμβεί παρότι ήταν δυνατή η μείωση του αριθμού των αισθητήρων: Τα Lidar μειώνονται από 5 σε 4, ενώ οι κάμερες μειώνονται από 29 σε 13, διατηρώντας τα 6 υπάρχοντα ραντάρ. Η προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη θα διαχειρίζεται τα δεδομένα, ανακατασκευάζοντας τον περιβάλλοντα κόσμο πιο αποτελεσματικά.

Τα τελευταία χρόνια, τα αυτόνομα Ρομποταξί έχουν φάει αρκετό… κράξιμο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με 6 στους 10 Αμερικανούς να λένε πως οι άνθρωποι οδηγούν καλύτερα. Μένει να δούμε στην πράξη αν η νέα γενιά των αυτόνομων οχημάτων της Waymo θα καταφέρει να κερδίσει ακόμα και τους πιο αυστηρούς κριτές.

Πηγή: Quattroruote.it

Όλες οι ειδήσεις

Το είπε και το έκανε: Αυτό είναι το ρομποταξί της Rimac

Ρομποταξί: 6 στους 10 Αμερικανούς λένε πως οι άνθρωποι οδηγούν καλύτερα

Skoda Superb Sleeper Edition: Ένας λύκος 447 ίππων με… προβιά!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο