Λίγο πριν κυκλοφορήσει στην αγορά αυτή την άνοιξη, η ανανεωμένη έκδοσή της Porsche Taycan βρίσκεται στην τελική ευθεία των δοκιμών.
Τα σπορ sedan, Cross Turismo και Sport Turismo μοντέλα της Porsche Taycan νέας γενιάς έχουν διανύσει περίπου 3,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πίστες δοκιμών, πίστες αγώνων και δημόσιους δρόμους σε όλο τον κόσμο. Και κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες, επίσης, με τις θερμοκρασίες να κυμαίνονταν από 53 βαθμούς Κελσίου στην Κοιλάδα του Θανάτου της Καλιφόρνια έως -41 βαθμούς Κελσίου βόρεια του Φινλανδικού Αρκτικού Κύκλου.
«Πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο μακριά»
Μετά από πρώιμες προσομοιώσεις υπολογιστή και εκτεταμένες επικυρώσεις σε πάγκους δοκιμών, η ανανεωμένη Taycan περνά τώρα τα τελευταία στάδια πραγματικών δοκιμών σε πίστες και δημόσιους δρόμους. «Πιο γρήγορα, ψηλότερα, πιο μακριά – έχουμε βελτιώσει τη νέα Taycan σε σχεδόν κάθε κλάδο σε σύγκριση με την προκάτοχό του», λέει ο Αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων, Kevin Giek. «Και επειδή οι αλλαγές είναι τόσο εκτεταμένες, το εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών είναι σχεδόν συγκρίσιμο με αυτό για ένα νέο μοντέλο». Από την κυκλοφορία τους, και οι τρεις εκδόσεις αμαξώματος θα έρχονται με εκτενείς τροποποιήσεις – τη σπορ σεντάν Taycan, την ευέλικτη Taycan Cross Turismo, η οποία διατίθεται με πακέτο εκτός δρόμου και τη σπορ, αλλά πρακτική Taycan Sport Turismo.
Από τα 3,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα των δοκιμών, τα 300.000 ολοκληρώθηκαν σε χαμηλές θερμοκρασίες και τα 200.000 υψηλές. Στη Φινλανδία, περίπου 350 χιλιόμετρα βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, η Porsche Taycan όχι μόνο έδειξε την εξαιρετική της δυναμική σε οδήγηση στο χιόνι και τον πάγο, αλλά και με σχεδόν στο μισό χρόνο φόρτισης σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Υπό συνθήκες παγετού, η νέα Taycan έδειξε ότι μπορεί να χειριστεί ακόμη και τις πιο δύσκολες συνθήκες σε παγωμένες λίμνες και σε βαθύ χιόνι.
Εξίσου απαιτητικές, αλλά στο άλλο άκρο της κλίμακας θερμοκρασίας, ήταν οι υψηλές θερμοκρασίες της Κοιλάδας του Θανάτου. Μεταξύ άλλων λειτουργιών, η ομάδα ανάπτυξης της Porsche έθεσε το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας και την αξιοπιστία του συστήματος διαχείρισης θερμότητας σε ακραίες θερμοκρασίες.
«Στην Porsche, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να υποβάλλονται στο ίδιο αυστηρό πρόγραμμα δοκιμών με τα σπορ αυτοκίνητα μας με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εκτός από την εξαιρετική απόδοση, βασική απαίτηση είναι η ασυμβίβαστη καθημερινή χρηστικότητα κάτω από όλες τις κλιματικές συνθήκες», λέει ο επικεφαλής των δοκιμών της Taycan, Florian Stahl. «Στην κυκλοφορία του στην αγορά σε λίγους μήνες, η ουσιαστικά αναβαθμισμένη Taycan θα έχει ολοκληρώσει εκτεταμένες παγκόσμιες δοκιμές σε συνολικά 17 χώρες σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -41 έως +53 βαθμούς Κελσίου».
Πηγή: Porsche Newsroom
Όλες οι ειδήσεις
Επιστρέφει ξανά η Lancia στο WRC;
Θέλετε μια από τις 50 BMW 3.0 CSL; Αν ναι τότε… θα σας κοστίσει!