Q-ELECTRIC

Στα «σκαριά» και το 2ο ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari

sta-skaria-kai-to-2o-ilektriko-montelo-tis-ferrari-718685

Ενώ η Ferrari αναμένεται να παρουσιάσει σύντομα το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, η ανάπτυξη του δεύτερου έχει ήδη ξεκινήσει.

Οι νέες εγκαταστάσεις

Η νέα γραμμή συναρμολόγησης φιλοξενείται σε νέο κτίριο εντός του συγκροτήματος στο Maranello της Ιταλίας, το οποίο δεν είναι αφιερωμένο αποκλειστικά σε ηλεκτρικά μοντέλα. Αντίθετα, στο νέο κτίριο θα κατασκευάζονται, επίσης, θερμικά και υβριδικά μοντέλα, αλλά και εξαρτήματά τους. Οι εν λόγω νέες εγκαταστάσεις αναμένεται να τεθούν σε κανονική λειτουργία μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ αυτό θα επιτρέψει στη Ferrari να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της στις περίπου 20.000 μονάδες σε βάθος χρόνου.

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα μπορούσε να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο έτος, σύμφωνα με το Reuters, ενώ θα κοστίζει «τουλάχιστον 500.000 ευρώ» σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες. Η εν λόγω τιμή πιθανότατα θα αυξηθεί από 15% μέχρι και 20% ανάλογα με τις προαιρετικές επιλογές, με την πρώτη ηλεκτρική Ferrari να ξεπερνά το μέσο κόστος των 350.000 ευρώ της τρέχουσας γκάμας της.

Ferrari

Είναι αυτή η αρχή του τέλους για τον V12;

Η Ferrari έχει ήδη στην γκάμα της ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, την SF90, και όπως όλα δείχνουν, θα έχει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη «φαρέτρα» της μέσα στο επόμενο έτος.  Οι προθέσεις της Ferrari για το μέλλον είναι ασαφείς και πολλοί είναι αυτοί που εκφράζουν την ανησυχία ότι η 12Cilindri θα αποτελέσει και το κύκνειο άσμα του V12. Tα πράγματα στην θέση τους έρχονται να βάλουν λοιπόν, πρόσφατες δηλώσεις του διευθυντή marketing της εταιρείας, Emanuele Carando:

«Θα συνεχίσουμε να παράγουμε τον ατμοσφαιρικό V12, μέχρι η νομοθεσία να μην μας επιτρέπει κάτι τέτοιο» δήλωσε ο Carando και αυτό, με βάση τα σημερινά δεδομένα, δίνει μια παράταση χρόνου μέχρι το 2035, όταν στην ΕΕ εφαρμοστούν οι όροι της «Πράσινης Συμφωνίας», για την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ferrari

Ωστόσο πέραν αυτής της δέσμευσης από πλευράς Ferrari, υπάρχουν και κάποιο «παραθυράκια» που ενδέχεται να επιτρέψουν στον ατμοσφαιρικό V12 να συνεχίσει να διατίθεται ως κινητήρια μονάδα σε νέα μοντέλα της Ferrari, ακόμα και μετά από το χρονικό ορόσημο του 2035. Το ένα εξ αυτών, είναι ότι στην «Πράσινη Συμφωνία» υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν στην χρήση συνθετικών καυσίμων (e-fuels), κάτι στο οποίο αναφέρθηκε επίσης και ο Carando ως προοπτική για την παράταση της παραγωγής του V12.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Ferrari δείχνει έτοιμη να προσαρμοστεί στις καταστάσεις, όποιες και αν είναι αυτές, αφού πέραν της υπάρχουσας γκάμας μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία κατά πως φαίνεται θα συνεχίσουν να εξελίσσονται, έχει ήδη «πατήσει πόδι» στην κατηγορία των υβριδικών και ετοιμάζεται και για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό βήμα.

Πηγή: Quattroruote

Όλες οι ειδήσεις

Η νέα BMW X3: Δυναμική σχεδίαση και sport χαρακτήρας

Πως λειτουργεί ο δείκτης καυσίμου στα αυτοκίνητα;

Ηλεκτρικό… ναυάγιο για την αμερικάνικη Fisker

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο