Άνεση, πολυτέλεια και χώροι σε προσιτή τιμή είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Skoda Enyaq iV 60.
Καιρό τώρα η Skoda, χαράσσει τα δικά της μονοπάτια αν και μέλος του Group VAG, παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή σε μοντέλα που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το Enyaq που ναι μεν βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ (βλέπε VW ID.4), παρόλα αυτά έχει τη δική του προσωπικότητα. Λίγο πιο συντηρητικό εμφανισιακά -χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι μοντέρνο- το αμιγώς ηλεκτρικό Enyaq ίσως το πιο πολυτελές Skoda, προσφέρεται στις εκδόσεις Enyaq iV60 ή iV80 (με μπαταρία 58 ή 77 kWh αντίστοιχα) με τιμές πώλησης από 47.100 ευρώ.
Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν το Skoda Enyaq iV60 με απόδοση 180 ίππους. Ταξιδέψαμε μαζί του μέχρι την πόλη των Καλαβρύτων και σε πρώτο χρόνο μας εντυπωσίασαν τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης που προσφέρει στους επιβάτες του στο ταξίδι. Στα 156 χιλιόμετρα της διαδρομής μας στον αυτοκινητόδρομο και λίγο πριν αρχίσουμε να ανηφορίζουμε προς Καλάβρυτα, η μέση κατανάλωση του Enyaq ήταν 15,5 kWh/100 χλμ., ενώ αμέσως μετά καθώς ανηφορίζαμε προς τα βουνά ως φυσικό επακόλουθο η κατανάλωση αυξήθηκε. Στα Καλάβρυτα φτάσαμε με υπόλοιπο μπαταρίας 32% και αυτονομία 120 χιλιόμετρα στο Enyaq. Στα Καλάβρυτα υπάρχει ένας AC φορτιστής της Incharge στο υπόγειο του ξενοδοχείου Kalavrita Canyon Hotel & Spa.
Αθήνα ————————————————- Καλάβρυτα με το Skoda Enyaq iV 60
Απόσταση 221 χλμ.
Μέση κατανάλωση 16,9 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 110 χλμ./ώρα) 15,5 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 358 χλμ.